Pagina 1 van 1

Vraagje

Geplaatst: 20 feb 2020 01:28
door louiza
Goedennacht

Vroeg me af ,heb een contract via telefoon afgesloten met een energie leverancier en bevestigd via de mail.
Alles loopt 6 maanden goed tot ineens de energie leverancier niet meer weer leveren omdat volgens hen ik nu per direct bij fluvuis ben aangemeld omdat ik daar nog een openstaande rekening heb.Kan ik niet die openstaande rekening betalen en toch bij de andere leverancier blijven of ?Ik bedoel wij hebben toch een contract?

Dank u wel alvast

Re: Vraagje

Geplaatst: 27 feb 2020 23:51
door Franciscus
Fluvius is toch geen energieleverancier maar netbeheerder ....dus wat is er gebeurd ???
Rekening niet betaald bij huidige of vorige leverancier ... verhuisd ?????

Re: Vraagje

Geplaatst: 28 feb 2020 00:57
door Thomas Morus
Ge moet eerst die rekening betalen.
Dat is om te beletten dat men aan betaling tracht te ontsnappen door geniepig naar een andere leverancier over te stappen.

Re: Vraagje

Geplaatst: 28 feb 2020 10:12
door LennieK
zodra je schuldenvrij bent bij fluvius kan je een eigen leverancier kiezen. Zolang je schulden hebt bij Fluvius ben je normaal rechtstreeks klant bij hen en betaal je de stroom die ze leveren duur.

Re: Vraagje

Geplaatst: 28 feb 2020 13:57
door Thomas Morus
Inderdaad. Dat had ik ook nog in mijn antwoord moeten vermelden.
Lijkt alsof TS een wanbetaler is. Deze maatregel is om dat te beletten.