Vraagje

louiza
Topic Starter
Berichten: 186

Vraagje

#1 , 20 feb 2020 01:28

Goedennacht

Vroeg me af ,heb een contract via telefoon afgesloten met een energie leverancier en bevestigd via de mail.
Alles loopt 6 maanden goed tot ineens de energie leverancier niet meer weer leveren omdat volgens hen ik nu per direct bij fluvuis ben aangemeld omdat ik daar nog een openstaande rekening heb.Kan ik niet die openstaande rekening betalen en toch bij de andere leverancier blijven of ?Ik bedoel wij hebben toch een contract?

Dank u wel alvast
Life is a journey enjoy the ride.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 27 feb 2020 23:51

Fluvius is toch geen energieleverancier maar netbeheerder ....dus wat is er gebeurd ???
Rekening niet betaald bij huidige of vorige leverancier ... verhuisd ?????

Thomas Morus
Berichten: 5929
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#3 , 28 feb 2020 00:57

Ge moet eerst die rekening betalen.
Dat is om te beletten dat men aan betaling tracht te ontsnappen door geniepig naar een andere leverancier over te stappen.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

LennieK
Berichten: 1862
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 feb 2020 10:12

zodra je schuldenvrij bent bij fluvius kan je een eigen leverancier kiezen. Zolang je schulden hebt bij Fluvius ben je normaal rechtstreeks klant bij hen en betaal je de stroom die ze leveren duur.

Thomas Morus
Berichten: 5929
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#5 , 28 feb 2020 13:57

Inderdaad. Dat had ik ook nog in mijn antwoord moeten vermelden.
Lijkt alsof TS een wanbetaler is. Deze maatregel is om dat te beletten.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Terug naar “Andere”