Problemen met Paypal

Mouris
Topic Starter
Berichten: 33
Juridisch actief: Nee

Problemen met Paypal

#1 , 16 jan 2020 22:36

Sinds vele jaren heb ik een PayPal account. Tot nu toe alles werkte prima. Maar paar dagen geleden kreeg ik een sms dat PayPal 172 dollar van mijn opgenomen. Ik heb er niets betaald, dus schreef ik een brief aan de ondersteuningsdienst. Ze antwoordden dat dit een automatische betaling is. Verderop is de betaling voor reclame op Facebook dat heb ik nooit gedaan. De brief bevat een link naar "mijn" advertentie, maar wanneer ik klikt op deze link, foutpagina wordt geopend. Toen schreef ik op Facebook, ze antwoordden dat ze geen enkele reclame voor mij maakten en dus geen geld opgenomen. Ik heb dit antwoord doorgestuurd naar PayPal. Vandaag is de derde dag dat ze stil zijn en helemaal niet reageren.

Wat kunnen jullie me adviseren? Betaling ingetrokken zonder onze medeweten.

Waar kan ik bijvoorbeeld mijn klacht indienen als ik probleem met PayPal heb?

Heel erg bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12836

#2 , 16 jan 2020 22:51

Een klacht? Ik denk dat u net hun hulp gaat nodig hebben, dit klinkt alsof uw account gehackt werd.

bambipower
Berichten: 1034

#3 , 17 jan 2020 09:26

Om het iets duidelijker te maken.

Wsl adverteerd iemand anders, en betaald met uw paypal rekening.

Reclame

Mcrobbedoos
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 17 jan 2020 14:22

Ik heb tweestaps ingesteld bij PayPal, zodat niemand anders erop kan zonder dat ik een code ingeef die ik via sms aankrijg. Ik krijg ook altijd een melding moest er iemand proberen inloggen. Er moet iemand met jou account een betaling hebben gedaan, gehacked misschien??

Terug naar “Andere”