Gerechtsdeurwaarder voor factuur

Momo99
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Gerechtsdeurwaarder voor factuur

#1 , 19 dec 2019 13:23

Mijn toekomstige werkgever heeft mij ingeschreven voor een opleiding rijbewijs C op de rijschool. Nu blijkt dat mijn werkgever deze factuur niet heeft betaald en het werd doorgefactureerd naar mij. Mijn vraag was of dit kan ? Ik heb mij zelf nooit ingeschreven alles is via mijn werkgever verlopen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 19 dec 2019 13:25

Het algemene principe is dat de opdrachtgever betaalt, en ik heb geen weet dat hiervoor een afwijking zou zijn voor rijscholen.

Valt het niet eenvoudig te regelen met uw toekomstig werkgever?

Momo99
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 dec 2019 13:29

Het probleem is dat zowel de rijschool als ik niks horen van de werkgever en daarom dat de factuur naar mij is verstuurd.

Reclame

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 19 dec 2019 15:44

Heb je de werkgever hiervan al aangetekend op de hoogte gebracht?
Heb jij ergens op papier dat werkgever u zal inschrijven voor deze cursus?

Momo99
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 19 dec 2019 17:12

Nee, alles is telefonisch afgesproken en dan hebben we 1x samengezeten voor mijn gegevens.

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#6 , 19 dec 2019 18:05

rijschool via aangetekend schrijven op de hoogte stellen dat u niet de opdrachtgever bent en dat u ook geen enkele verbintenis heeft met de rijschool.

dat indien zij u blijven lastig vallen om de factuur te betalen u klacht zal indienen wegens belaging

en eindigen in deze periode van het jaar met "prettige feesten" :p

Terug naar “Andere”