Digitale Teller weigeren

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: Digitale Teller weigeren

#31 , 09 aug 2019 11:33

oor MEERDERE appartementen die je bezit.
Heb NERGENS gezegd dat ik daar meerdere appartementen heb. Lezen lezen. Ik bezit daar 1 appartement, samen met nog 6 andere + de meter voor de gemeenschappelijke delen..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BrainTrain
Topic Starter
Berichten: 496

#32 , 09 aug 2019 11:55

oor MEERDERE appartementen die je bezit.
Heb NERGENS gezegd dat ik daar meerdere appartementen heb. Lezen lezen. Ik bezit daar 1 appartement, samen met nog 6 andere + de meter voor de gemeenschappelijke delen..
lees dan uw eigen post nog eens:
"Zowel bij mij, als in 2 appartementen die ik bezit in die zone, werd de volledige wand met elektrische kasten en meters, volledig vervangen, mooi geordend en kabels verplaatst. Alles op hun kosten."

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#33 , 09 aug 2019 16:21


lees dan uw eigen post nog eens:
"Zowel bij mij, als in 2 appartementen die ik bezit in die zone, werd de volledige wand met elektrische kasten en meters, volledig vervangen, mooi geordend en kabels verplaatst. Alles op hun kosten."
Ik bedoel hier bij mij persoonlijk thuis (een vrijstaand huis ) en 2 appartementen, maar die zijn niet samen in 1 blok gelegen, maar wel in mijn buurt. Daarom dat we allemaal in de testzone vielen, zoals paar honderd andere gebouwen.Ze liggen zeker ieder 500 meter van elkaar.

Reclame

BrainTrain
Topic Starter
Berichten: 496

#34 , 10 aug 2019 10:17

@mava105
Ik heb ook nergens verklaard dat de appartementen die jij bezit in dezelfde blok gelegen zijn, alleen dat jij voor meerdere appartementen een gratis installatie hebt gekregen.
Jij beschuldigt mij ervan dat ik "niet kan lezen"...

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#35 , 10 aug 2019 11:00

Hier stop ik. Je kan het blijkbaar niet verkroppen dat jij dient te betalen voor iets wat een ander gratis heeft gekregen.

BrainTrain
Topic Starter
Berichten: 496

#36 , 10 aug 2019 11:07

En jij kan niet toegeven dat je meerdere appartementen hebt :-)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#37 , 10 aug 2019 11:36

Hier mag zeker een slotje op , TS heeft meer dan zijn antwoord gehad .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Andere”