wie kent de produkten van herbalife.

citroentje
Topic Starter
Berichten: 228
Locatie: oostkamp

wie kent de produkten van herbalife.

#1 , 16 jun 2008 17:13

Het is michien niet juist geplaatst maar probeer het toch.

Ik en mij man zijn beiden chauffeurs dus over het algemeen zitten we meer dan dat we lopen.
Dus kilo's komen erbij zelf al snoepen we niet veel.Meestal eten we twee keer in een dag en in de week zelden warm.

Nu hadden we allebei willen afvallen en als ik zowat surf kan ik veel op de herbalife produkten.Volgens hun twee schak's en je zou je gezonder voelen.Nu als het werk weten we niet en zou van de lezers bevestig willen hebben als het wel help.
Wat duur zijn die produkten wel.
Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 16 jun 2008 17:45

ALLE pillen die beweren dat je ervan gaat vermageren zijn dikke bullshit! Geef daar dus aub je geld niet aan uit!

Er bestaan sommige (proteine)diëten op doktersvoorschrift en daarmee kan je wel snel afvallen, maar het kost veel en de meeste mensen krijgen bij het beëindigen van dat dieet de kilo's zo er weer bij. Bovendien zal zo'n dieet niet echt te combineren vallen met jullie job.

Probeer in plaats daarvan meer te bewegen ... bv. regelmatig eens gaan zwemmen, naar fitness gaan, fietsen etc.

Probeer ook je eetpatroon wat aan te passen, zonder daarom extreem te gaan want dat hou je toch niet vol.

Ik ben momenteel enkele kilootjes aan het verliezen door te gaan fitnessen en tijdens de weekdagen nagenoeg geen koekjes of andere snacks te eten. Ik eet wel voor de rest normaal (dus geen maaltijden extra light of zo). In het weekend gun ik mezelf wel een extraatje. Ik verlies hiermee zo'n halve kilo per week, wat niet veel is, maar het gaat toch traag maar zeker vooruit.

Mijn ervaring is: hoe trager de kilo's erafgaan, hoe trager ze er ook weer bijkomen. Bewijs is mezelf: ik ben vorige zomer in 3 maanden 6 kilo kwijtgeraakt. Heb na de zomer nogal redelijk gezondigd maar was toch maar weer een tweetal kilo weer bijgekomen. Ik ga nu deze zomer nog eens 4 kilo trachten kwijt te spelen.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#3 , 16 jun 2008 19:33

Er is een spreekwoord dat zegt: "veel beloven doet de zotten in vrede leven" en vele producenten van allerlei 'wondermiddeltjes' maken daar gretig gebruik van.

Kort samengevat is Herbalife voor de afnemer volkomen overbodig als die weet waardoor zijn/haar overgewicht komt.
het aantrekken en genereren van meeverkopers van zeer groot belang is voor de hogergeplaatsten die mee worden gehonoreerd naarmate het aantal wederverkopers dat ze weten aan te trekken.
De producten zijn vaak duurder geprijsd dan vergelijkbare producten in de winkel, en in vele landen, oa. de Benelux, is de markt van schoonheidsproducten verzadigd. Daarom concentreren verdelers zich op het aanwerven van nieuwe leden. Dit gebeurt via websites en advertenties in kranten.

Eigenlijk is het voornamelijk een verkoopapparaat met een zogenaamde multi-level-marketing opzet, wat in het algemeen inhoudt dat

Herbalife is al meermaals in het nieuws gekomen.
Krantenartikel uit 2004

Reclame

mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#4 , 16 jun 2008 19:37

Er is een spreekwoord dat zegt: "veel beloven doet de zotten in vrede leven" en vele producenten van allerlei 'wondermiddeltjes' maken daar gretig gebruik van.

Kort samengevat is Herbalife voor de afnemer volkomen overbodig als die weet waardoor zijn/haar overgewicht komt.
het aantrekken en genereren van meeverkopers van zeer groot belang is voor de hogergeplaatsten die mee worden gehonoreerd naarmate het aantal wederverkopers dat ze weten aan te trekken.
De producten zijn vaak duurder geprijsd dan vergelijkbare producten in de winkel, en in vele landen, oa. de Benelux, is de markt van schoonheidsproducten verzadigd. Daarom concentreren verdelers zich op het aanwerven van nieuwe leden. Dit gebeurt via websites en advertenties in kranten.

Eigenlijk is het voornamelijk een verkoopapparaat met een zogenaamde multi-level-marketing opzet, wat in het algemeen inhoudt dat

Herbalife is al meermaals in het nieuws gekomen.
Krantenartikel uit 2004
't Is een soort piramidesysteem inderdaad ... maar ja, daar vroeg de OP niet naar. Maar ook om die reden te vermijden dus. Merci voor aanvulling.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

citroentje
Topic Starter
Berichten: 228
Locatie: oostkamp

#5 , 16 jun 2008 22:35

Ja ons beroep maak het niet simpel om af te vallen.Nu bij mij zijn me ouders allebei dik.De ene weegt een 125 kilo de andere 110.Dus zit het wat in de familie.Ik zelf weeg er gelukkig maar 70.Maar let dan ook op wat ik eet en drink.Geef toe ik zondig af en toe ook eens.
Soms kunnen we eens goed bewegen als we ergens buiten de parkings staan wandelen we ook wat,onze hond reis met ons mee dus voor we gaan slapen wandelen we nog een halfuurtje of langer.Nu moet zeggen als we in het zuiden staan is het heerlijk op daar te wandelen.

En wat die produkten betreft ik spaar me geld voor een stuk goed fruit of groenten.

artliner
Berichten: 41

#6 , 08 nov 2008 15:18

Testaankoop heeft Herbalife voor de rechbank gedaagd.

Mijn Ex heeft herbashit geprobeerd gehad. Kost heel veel geld. VEEL geld.
Let gewoon op je eten.

Eet vooral MINDER!

5 kroketten ipv 10 of 15. 1 normale beefstuk ipv 1 extra grote. 1 glas bier ipv 2 of meerdere.

Het is dit dat helpt. Letten op de hoeveelheid!

In begin heb je honger maar na 1 maand is je lichaam ermee tevreden.

Zo ben ik al maanden stabiel op eenzelfde gewicht.

ub4b
Berichten: 154

#7 , 20 jul 2010 13:11

Over de manier waarop het verkocht wordt:

Ik ben zelf GEEN distributeur van Herbalife, maar mijn ex heeft het jaren terug verdeeld. Zij was herboriste met 20 jaar ervaring en heeft het Herbalife systeem zo'n jaar volgehouden.

In het herba systeem is het belangrijker om je downline uit te breiden, dan zelf de producten aan de man te brengen. Ben een paar keer mee geweest naar de "indoctrinatie sessies", en dit was niks voor mij: één grote show met extreem luide pepmuziek en peptalk, en getuigenissen van quick rich toestanden en mensen die spectaculair afvielen. Er werden weekendjes in een grote spaanse villa van een van de bazen verloot. Niks voor mij, want veel te druk. We zijn zelfs een week naar Barcelona geweest naar één of ander groot Herbalife event. Ik ben toen overdag vooral de stad gaan bezoeken terwijl zij op cursus zat. Ik zag haar die week duidelijk veranderen.

Op een bepaald moment was de markt in Oost-Vlaanderen volledig verzadigd, als je van meerdere distributeurs reclame krijgt in je bus, dan kan het systeem niet meer werken. Ze is toen ook rond die periode gestopt.

Over het product zelf:

Ik kan enkel over de shakes en de vezels een mening geven gezien ik deze zaken zelf ook getest heb.

Buiten dat de producten overpriced zijn (er moet immers een hele pyramide aan verdienen) is er op zich niks mis met de kwaliteit. Volgens sommigen is het Herbalife dieet een uithongeringsdieet. Ik ben het daar niet mee akkoord, maar dit zal van gestel tot gestel afhangen. Ik ben ooit op een paar maand van 90+ kg naar 82kg gegaan. Ik deed 2 shakes per dag en voor de rest zeer gezond eten (bio & veggie). Ik deed toen ook serieus wat sport, bvb een hele week off-piste skieen en twee keer cardio fitness per week. Dat ging allemaal zeer goed samen met de shakes.

Mijn huidige vriendin krijgt na het drinken van 1 shake na 1 uur al terug honger. Bij haar werkt het dus niet. Ik drink af en toe nog wel eens een shake ipv boterhammen als ontbijt en kan daarmee een uur of drie a vier voort. Ik gebruik geen melk, wel degelijk water (Mont Roucous) waar ik een mini lepeltje thee bij doe in een 1,5 liter fles, en het poeder in deze 'ice tea' op los. Kost veel minder dan melk (wat op zich niet goed is, we verteren amper melk) en het lost perfect op.

Wat ik ook merk is dat een shake mijn energie niet omlaag haalt, terwijl veel types maaltijden risky zijn en de vertering mij duidelijk energie kost.
Vrienden gebruiken de shake al 20 jaar, 1x per dag, en die zien er kei gezond uit voor hun leeftijd (quasi pensioenleeftijd). Ze zijn zelf distributeur maar niet echt nog actief mee bezig.

Ik wil nog even de advocaat van de duivel spelen: de enige manier om de prijs omlaag te krijgen is voor een paar honderd euro tegelijk te kopen (bvb een half jaar). Dan zit je aan de prijs die bvb het kruidvat voor zijn shakes rekent. Let dat op de kruidvat shakes duidelijk staat dat je ze niet mag gebruiken als ENIGE voeding.

Ik ga nooit meer de volle pot betalen voor dit soort producten. Voor mij werken ze.

FrankV
Berichten: 277

#8 , 20 jul 2010 14:15

Eigenlijk verkoopt Herbalife 2 producten
1) het product zelf
2) bij enthousiaste gebruikers de idee dat je goed kunt verdienen, door zelf distributeur van het product te worden

Herbalife is alleszins geen piramide-systeem; er wordt wel degelijk een product verkocht.
Herbalife is wel een multi-level-marketing systeem, uitgedacht door lepe zakenjongens.

Over multi-level-marketing verschenen interessante artikels in het tijdschrift SKEPP.
Bijvoorbeeld : http://www.skepsis.nl/mlm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het verstand is een betere koppelaarster dan dwaze bronst
( Arthur Schopenhauer )

Terug naar “Andere”