Hallo,
Wou graag eens horen wat mogelijk is.
Bij het leveren van onze slaapkamer is een en ander fout gegaan.
Besteld begin januari en eindelijk geleverd gekregen half mei.
Eerst verkeerde bed kader. >>>>> Kan gebeuren.
Twee maand wachten op degene die we besteld hadden. >>> Geen probleem want we kunnen slapen.
Bij levering rest slaapkamer en andere bed kader is de spiegel stuk van de slaapkamerkast tijdens transport in de vrachtwagen . >>> Kan gebeuren want wij zijn voor rede vatbaar.
Nu komt het.
Ze komen die deur met spiegel brengen en laat die mannen hun werk doen.
Ik heb persoonlijk ook niet graag dat men tijdens werkzaamheden constant op mijn handen zit te kijken en laat die mensen dus met rust.
5 minuten later is de klus geklaard en teken ik voor ontvangst.
Dag daarna stofzuigt mijn vrouw en ziet dat er een dikke kap in de laminaat is.
Deze was er zeker niet.
Foto's genomen en doorgestuurd maar tot op heden geen antwoord.
Ik begrijp ook dat er hierdoor geen 3 slaapkamers en een gang moeten herdaan worden.
Graag jullie raad wat hier zoal de gang van zaken is bij zo een voorval.
Weer eens het bewijs hé. Die gast heeft dat zeker gevoeld dat die deur die kap veroorzaakt heeft.
Thx