algemene voorwaarden

sofie1412
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

algemene voorwaarden

#1 , 09 mei 2019 20:08

In januari 2019 stuurde ik mijn dr attest op naar X hoofdzetel te A ( België) , ik kon en kan nog steeds niet sporten wegens een ingrijpende operatie die heeft plaats gevonden op 19 maart 2019.
Ik sportte niet meer oktober 2018 wegens mijn gezondheidsklachten, maar bleef wel verder betalen.
Toen ik de brief op de post deed ( normale brief niet aangetekend) heb ik de betaling stop gezet.
Maanden hoorde ik niks van hen, en dacht alles in orde was.
Helaas in maart kreeg ik een brief van gerechtsdeurwaarders dat ik ineens 145€ moet betalen, rekening houden met de kost van abonnement 25€/ maand.

X wou mij gemaild hebben, ik heb toen alle mails uit mijn spam filter inderdaad gehaald.
Maar kreeg nooit een schriftelijke schrijven via de post van hen noch telefoon tot de fameuze dag de brief van de gerechtsdeurwaarder...
Ik stuur alles alsnog door naar de gerechtsdeurwaarders, foto's, attesten, verslag operatie ….
Na analyse bleven we voet bij stand houden en moet ik de 145€ betalen.

Ik moet betalen tot en met april 25 € * 4 = 100€ + 45€ andere bijkomende kosten....
ik ga uiteraard niet akkoord en betwist tot op heden steeds, ik heb volkomen de algemene voorwaarden gerespecteerd woals we ook beschreven staan.

Ineens volgens hen zouden er in oktobr 2017 andere voorwarden geweest zijn, waarin je dr attes wel dient op te
sturen naar X op een adres ergens in Nederland en aangetekend.... helaas dewe voorwaarden wijn mij echt niet niet bekend. Op die algemene voorwaarden van oktober 2017 staat ook geen handtekening noch paragraaf...
Ik ben ook nooit in kennis gesteld geweest van wijzigingen waarmee ik als klant zou moeten rekening mee gehouden heb in geval van nood...

In januari 2019 heb ik gewoon met X waar ik sportte contact opgenomen wat ik diende te doen en hoe en dit uitgevoerd. Ik kreeg ook de algemene voorwaarden toegestuurd versie per maart 2019, welke ook terug te vinden zijn op het internet....en die voorwaarden heb ik gerespecteerd en mij vlledig aan gehouden.


>dit kan toch gewoon niet 145€ terwijl je medisch niet kan sporten tijdelijk?
Naam firma verwijderd - JurecaBE moderator

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding