Psychologencommissie / Terugbetaling mutualiteit

JordiV
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Psychologencommissie / Terugbetaling mutualiteit

#1 , 30 apr 2019 12:15

Geachte forumleden,

Begin van dit jaar heb ik vijf sessies gedaan bij een psycholoog die volgens haar bij de psychologencommissie is aangesloten. Ik heb een papier van de mutualiteit gekregen waar zij op invult wanneer ik een sessie heb gevolgd en waarop zij ook verklaard dat ze is aangesloten bij de psychologencommissie.

Nadat ik dit formulier bij de mutualiteit binnen heb gebracht heb ik communicatie terug gekregen dat de psycholoog niet ingeschreven was bij de psychologencommissie en er dus geen uitbetaling kan gedaan worden.

Ik heb haar kunnen contacteren, ze was het vergeten en is ondertussen ingeschreven vanaf 24 april voor dit jaar. Hierdoor wordt er voor mijn vijf sessies niets terugbetaald.

Het gaat om 100 euro die ik had moeten terug krijgen, kan ik hier iets tegen ondernemen?

Bedankt voor u tijd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 30 apr 2019 12:24

Brief schrijven naar de "psychologencommissie" dat een
zieleknijper zich ten onrechte als lid heeft uitgegeven.
Maar daarmee gaat ge uw 100 EUR nog niet terugkrijgen.
Om nog meer te ondernemen is het sop de kool niet waard.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

JordiV
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 apr 2019 14:48

Brief schrijven naar de "psychologencommissie" dat een
zieleknijper zich ten onrechte als lid heeft uitgegeven.
Maar daarmee gaat ge uw 100 EUR nog niet terugkrijgen.
Om nog meer te ondernemen is het sop de kool niet waard.
Ik heb de psychologencommissie reeds gecontacteerd. Zij staat al sinds een paar jaar geregistreerd als psycholoog maar had dit jaar haar bijdrage nog niet betaald. Ze heeft dit sinds 24 april wel gedaan, en heeft mij hier van op de hoogte gebracht via bericht. Ze staat dit jaar dus maar vanaf 24 april geregistreerd waardoor de sessies die hiervoor vallen niet van terugbetaling kunnen genieten. Ik heb haar een bericht gestuurd dat ik door haar vergetelheid 100 euro misloop, en wacht haar reactie nog af.

Misschien is het inderdaad niet de moeite om nog meer te ondernemen dan dat voor 100 euro, bedankt voor je reactie.

Reclame

Terug naar “Andere”