Goksite nalatigheid

banankris
Topic Starter
Berichten: 8

Goksite nalatigheid

#1 , 17 apr 2019 18:23

Beste,

Ik heb een vraag ivm het niet naleven van bescherming van de speler..

Ik als speler van goksite heb vaak online gespeeld op hun website, nu daar door heb ik een verslaving gekregen en wil ik mijn eigen beschermen tegen het online gokken! Op de website van goksite staat dat u zich kan uitsluiten voor de website via de juiste stappen op de site. Dit heb ik meerdere malen geprobeerd en tevergeefs krijg ik geen antwoord om mij te kunnen blokkeren. Door dit systeem ben ik toch nog verder blijven spelen waardoor ik ook dan nog meer geld verloor. Ik heb zelfs naar de kansspelcommissie liggen mailen en die antwoorden NIET terug. Ik krijg wel een antwoord van goksite met daarin waardebon van 100€ om te kunnen spelen op hun site..! Dit is echter niet normaal! Nu dat goksite nalatigheid kan ik ook ni goed begrijpen maar de kansspelcommissie niet ingrijpt daar kan ik zeker niet bij! Ik zou dit toch juridisch willen aanvechten.. kort samengevat m: de speler wordt totaal niet beschermd integendeel je krijg nog waardebons om toch nog verder te spelen terwijl de speler zich bewust wilt laten Blokkeren.ik zal dan ook niet de eerste en de laatste persoon zijn die dit zal voor hebben. wat denken jullie?

naam van goksite verwijderd jurecaBE moderator.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding