Opzeg

MaximeMarie
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Opzeg

#1 , 03 apr 2019 15:59

Door een verbouwing probeer ik als particulier ons kuisbedrijf op te zeggen. Er is een maand opzeg. Normaal heb ik elke 2 weken een halve dag een kuisvrouw. "Onverwachte bijsturingen van het werkschema moeten minstens 14 dagen op voorhand gemeld worden." Dus ik zeg op en meld ook ineens dat de volgende keer de laatste gaat zijn omdat ik langer dan 14 dagen op voorhand ook meld dat er een verbouwing gaat zijn en dat er dus niet gekuist kan worden. Volgens het kuisbedrijf gaat dat niet want een maand opzeg = 2 kuisbeurten in mijn geval én zeggen ze erbij dat het spijtig zou zijn dat mijn kuisvrouw inkomensverlies gaat lijden? In het contract staat ook dat mijn kuisvrouw 'uitvoerder' tewerkgesteld is bij het dienstenbedrijf. Gaat mijn kuisvrouw inkomensverlies lijden? Is een maand opzeg (in mijn geval) gelijk aan 2 poetsbeurten?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Milo72
Berichten: 1016

#2 , 03 apr 2019 16:08

Wat staat er in het contract dat u met het poetsbedrijf heeft ? Staat daar iets in over poetsfrequentie ?
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

MaximeMarie
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 apr 2019 12:17

Ik heb alleen de algemene voorwaarden. Het contract willen ze niet opsturen. In de algemene voorwaarden staat niets van poetsfrequentie.

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 05 apr 2019 12:30

TS laat dus een firma bij hem kuisen en heeft niet eens een contract in zijn bezit. Vraag hu subito presto aangetekend om een contract/kopie

Terug naar “Andere”