betwiste ereloonnota van advocaat

KSJS
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

betwiste ereloonnota van advocaat

#1 , 27 mar 2019 15:54

Ik heb een probleem met een advocaat. De eerste keer dat ik een advocaat genomen heb om de alimentatie en bezoekregeling te regelen voor mijn kinderen was in 2016. Ik had de advocaat gezegd dat ik een advocaat nodig had omdat ik reeds bemiddeling had geprobeerd en dat dat met iemand zoals mijn ex niet mogelijk is. Zij heeft toen toch een soort van bemiddeling opgestart (zonder mijn toestemming) en mijn ex is ook bij haar op consultatie geweest. Nu in maart 2019 krijg ik hiervoor een factuur (vraag me niet hoe het komt dat ze die nu pas stuurt) en brengt ze me alles in rekening, ook de consultatie van mijn ex. Mijn ex wou zelf geen advocaat nemen. Ik vind dit echt niet kunnen, ofwel is het bemiddeling en is alles 50/50 ofwel werkt ze alleen voor mij en moet de tegenpartij zijn plan trekken. Ik heb de factuur nu aangetekend betwist en wacht op een reactie. Ik heb in oktober 2016 een expeditie gevraagd van het vonnis en heb die nog steeds niet ontvangen.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding