hallo,
ook ik ben slachtoffer van my save account. mijn partner nam mij telefoon op. Ze zieden dat het ivm met een reis was en ze een mail gingen sturen.
Ja doe maar zei mijn partner stuur maar eens een mail we zien wel.
Ik heb de mail nooit gezien mss wel geiszt. dan kreeg ik mail dat ik 95 euro moest betalen. ik mailde dat ik niet wist wat dit was ofzo en antwoorden dat ze me op band hadden en dat ik akkoord was gegaan waarop ik weer antwoorde dat ik dit niet was en nooit op) de website ben geweest. Toch moest ik dit betalen. Wat ik dus niet deed. Dan brieven dat ze een deurwaarder gingen sturen. Na 2 zo een brieven contact gemaakt met FOD belgie. die zeiden betaal dit en wij gaan kijken om het terug te eisen.
Na een tijdje een mailke dat dit van de Nederlandse kant kwam en dat ik contact moest opnemen met ecc belguim. dit gedaan. nu kreeg ik antwoord dat my save account tot een twee tal maanden in nederland zat en nu in turkeye dus kunnen ze niks doen . ook de deurwaarder dat ze zogezegd zouden sturen is nep. Dus mensen niet betalen . is schandalig dat dit zomaar kan.