Wat als jouw telecomprovider dit niet levert (vb. Orange tegenwoordig)?Als ik me niet vergis heb je geen 'recht' op een telefoonverbinding je MOET je er een hebben.
Weliswaar een vaste lijn, al of niet aangesloten en op eigen kosten...
Een telefoonlijn is nog steeds geen wettelijke verplichting. Wil je er een, moet je ervoor betalen. Goedkoop of duurder al naar gelang van waar je woont. Wie zal de kosten betalen als je ergens ver afgelegen gaat wonen en er bvb 5 km luchtlijn met de nodige palen nodig is om de vaste lijn tot bij u te brengen? De klant zelf of de belastingbetaler?Als ik me niet vergis heb je geen 'recht' op een telefoonverbinding je MOET je er een hebben.
...
Ik heb het over een vaste lijn. Het is niet omdat je geen vaste telefoon meer hebt dat de leidingen weg zijn.Wat als jouw telecomprovider dit niet levert (vb. Orange tegenwoordig)?Als ik me niet vergis heb je geen 'recht' op een telefoonverbinding je MOET je er een hebben.
Weliswaar een vaste lijn, al of niet aangesloten en op eigen kosten...
Waarom dan zoveel mensen die juist hun vaste lijn buiten gooien en enkel nog GSM gebruiken?
Dit klopt volgens mij dus niet. Aan jou om mij van het tegendeel te overtuigen.
Welke wetgeving???? Graag verwijzing naar deze wet. En wat komt die lift in een eengezinswoning hier plots doen?Ik zie nu ook dat de wetgeving versoepeld is door de komst van de GSM voor particuliere eengezinswoningen zonder lift.
....
Welke wetgeving???? Graag verwijzing naar deze wet. En wat komt die lift in een eengezinswoning hier plots doen?Ik zie nu ook dat de wetgeving versoepeld is door de komst van de GSM voor particuliere eengezinswoningen zonder lift.
....
Denk je dat liften niet voorkomen in eengezinswoningen? Vb voor aangepaste woningen voor mindervaliden, of ouderlingen.Welke wetgeving???? Graag verwijzing naar deze wet. En wat komt die lift in een eengezinswoning hier plots doen?Ik zie nu ook dat de wetgeving versoepeld is door de komst van de GSM voor particuliere eengezinswoningen zonder lift.
....
Dat schrijf ik toch?Welke wetgeving???? Graag verwijzing naar deze wet. En wat komt die lift in een eengezinswoning hier plots doen?Ik zie nu ook dat de wetgeving versoepeld is door de komst van de GSM voor particuliere eengezinswoningen zonder lift.
....
Verwar jij niet met de wetgeving i.v.m. telefoons in liften? Daar is een telefoon nl wel wettelijk verplicht.
Beter de vraag leren lezen. TS had het over een slechte GSM verbinding, en niet over liften. En liften in eengezinswoningen dus waar maar 1(één) gezin woont, moeten kennelijk niet voldoen aan de wettelijke verplichting van een telefoon. Mijn zuster (rolstoelgebruiker) had er nl zo één staan, en deze werd jaarlijks gekeurd. Nooit een opmerking gehad over de telefoon[
Ik zeg gewoon als er een lift is, dan moet er een telefoon aanwezig zijn.