De Lijn weigert abo 1 jaar uit te reiken aan houder attest VT.

k.b.

Re: De Lijn weigert abo 1 jaar uit te reiken aan houder attest VT.

#16 , 04 sep 2015 16:07

Wat ik jammer vind is de "gratis WIFI " .... laten we stellen dat ik het een goed idee vindt dat de lijn zonder meerkost op de vervoersbewijzen de mogelijk biedt aan de reiziger om gebruik te maken van WIFI ...
Ik ben principieel tegen GRATIS ... want éénieder moet beseffen dat dit woord veel te vaak gebruikt wordt ...

k.b.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Siegfried

#17 , 05 sep 2015 15:09

https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... antie.html

Ook ouderen met een gewaarborgd inkomen of een inkomensgarantie kunnen op basis van een attest afgeleverd door de Rijksdienst voor Pensioenen een VG-abonnement aanvragen.

TheJudge007
Topic Starter

#18 , 05 sep 2015 16:59

Wat ik jammer vind is de "gratis WIFI " .... laten we stellen dat ik het een goed idee vindt dat de lijn zonder meerkost op de vervoersbewijzen de mogelijk biedt aan de reiziger om gebruik te maken van WIFI ...
Ik ben principieel tegen GRATIS ... want éénieder moet beseffen dat dit woord veel te vaak gebruikt wordt ...

k.b.
Dat er onder het mom van gratis dikwijls een addertje schuilt ga ik niet betwisten. Maar dat addertje zou in het geval van de gratis Wifi (waar deze draad dus wel niet over gaat) toch gewoon kunnen zijn dat u een bijkomende betalende reiziger bent, dus vind ik dat die reiziger een volwaardige, gewone en normale wifi aansluiting dient te krijgen zoals bij hem thuis, en niet beperkend voor alle app's die een smartphone nodig heeft.

Reclame

Terug naar “Andere”