Pidpa en controles

WP002

Re: Pidpa en controles

#16 , 03 jun 2015 12:16

Ik erger me wel bij Pidpa (en andere nutsbedrijven) dat ze dan een briefje in de bus steken met de melding 'op XX/XX/20XX komen we terug', uiteraard wéér op een werkdag - het schijnt bij die mensen niet door te dringen dat dit voor een gezin met tweeverdieners niet mogelijk is.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BrechtS

#17 , 03 jun 2015 12:21

Ik erger me wel bij Pidpa (en andere nutsbedrijven) dat ze dan een briefje in de bus steken met de melding 'op XX/XX/20XX komen we terug', uiteraard wéér op een werkdag - het schijnt bij die mensen niet door te dringen dat dit voor een gezin met tweeverdieners niet mogelijk is.
Tja, van al die telecombedrijven bellen ze ook altijd overdag op een werkdag... Misschien heeft het ermee te maken dat die mensen ook maar vaste werkuren hebben tijdens een werkdag die toevallig overlappen mer de rest van de Belgische bevolking. Jammer natuurlijk, maar ik zie niet in hoe ze dit kunnen oplossen zonder te beseffen dat er mensen zijn die werken buiten hun bedrijf

Lanox
Juridisch actief: Nee

#18 , 03 jun 2015 12:30

Het zou al een stap vooruit zijn als ze effectief eens zouden proberen een afspraak te maken waarbij beide partijen inspraak hebben.

Reclame

mava105

#19 , 03 jun 2015 12:45

En het water en al de rest weel omhoog met de prijs. Mensen sturen buiten de reguliere werkuren kost natuurlijk meer.

Franciscus

#20 , 03 jun 2015 15:15

Als u gewoon naar Pidpa belt ...van ik heb het briefje gevonden maar ben daar niet in de week ... mag ik de meterstanden doorgeven... wel dat ging bij ons perfect.

Lanox

#21 , 03 jun 2015 15:21

Als u gewoon naar Pidpa belt ...van ik heb het briefje gevonden maar ben daar niet in de week ... mag ik de meterstanden doorgeven... wel dat ging bij ons perfect.
Blijkbaar zijn ze verplicht om om de zoveel tijd (ik dacht 4 jaar) effectief zelf te komen kijken.

WP002

#22 , 03 jun 2015 15:49

Blijkbaar zijn ze verplicht om om de zoveel tijd (ik dacht 4 jaar) effectief zelf te komen kijken.
Ja, dat is inderdaad het probleem; ik wil zelf wel altijd de meterstanden doorgeven maar dat mag dus niet...

BrechtS

#23 , 03 jun 2015 16:06

Eigenlijk toch logisch dat ze om de zoveel tijd zelf eens moeten komen kijken, kwestie van fraude tegen te gaan, niet?

WP002

#24 , 03 jun 2015 16:34

Dat betwist ik ook niet...

Terug naar “Andere”