#23 , 23 apr 2015 16:28
mijn antwoord:
Beste,
Bedankt voor deze documenten. Ik had graag echter alle documenten ontvangen ivm de overname van het contract van Fysix door Jims zodat ik deze kan laten nakijken door onze raadsman. Ik zie enkel enkele screenshots uit uw IT systeem.
We zijn in 2012 verhuisd uit Wondelgem, dat is overigens ook een van de redenen waarom we het contract toen hebben laten stopzetten...we hebben deze brieven dan ook nooit ontvangen.
Bedankt om mij nogmaals op de administratie te duiden, het is duidelijk dat jullie hier zeer graag op terugkomen, maar zoals ik reeds tot in den treure toe herhaald heb, we hebben het contract bij u stopgezet, het klopt ook met de tikkingen, en dat we verhuisd zijn is uiteraard ook een van de redenen. We zijn niet meer in jullie fitness geweest na november. ik heb de domiciliëring stopgezet na telefonisch contact met jullie aangezien jullie de administratie niet rond kregen, ik zet toch niet zomaar een domiciliëring stop! Ik vind het ook redelijk irritant dat jullie toen niet aan de telefoon vermeld hebben dat ik enkel een document moest komen ondertekenen, ipv brieven te sturen naar een adres waar ik niet meer woon.
Ik hoop dat jullie dit toch in der minne kunnen regelen ipv hier een juridisch steekspel van te maken, zeker gezien het bedrag is de enige uitkomst van deze discussie een verzekerde tewerkstelling voor ons beider advocaten. De indirecte bewijzen (tikkingen + verhuis), los van jullie administratieve fixatie, stapelen zich ook op.
mvg,
PS ivm de nodige documenten heb ik het over het getekende contract van Fysix, en de goedkeuring op jullie algemene voorwaarden (en jullie contractuele termijn) en de overname van het contract. En alle andere nodige documenten, ik vermoed dat jullie dit beter weten gezien jullie juridische ervaringen...
Jullie hebben geen getekend contract maar proberen wel jullie algemene voorwaarden op te dringen. Ik wil laten nakijken of dit niet valt onder een overeenkomst door betaling, die dan ook stopgezet wordt van zodra de betaling stopgezet wordt. Ik heb geen juridische achtergrond dus moet hiervoor ook juridische kosten maken die deel zullen uitmaken van het geding.
Een kosten baten analyse lijkt mij nog steeds op zijn plaats, zeker aangezien jullie dergelijke zaken toch enkel vanuit een financieel perspectief bekijken.
mvg,