Energieleverancier - "verkeerde" teruggave

ippa
Topic Starter
Berichten: 174

Energieleverancier - "verkeerde" teruggave

#1 , 25 jun 2010 13:58

Hallo,

Onze energieleverancier beweert dat wij onze meterstanden (electriciteit) verkeerd hebben doorgeven in 2009. Zij vorderen hierdoor een teruggave terug die zij ons crediteerden.
Wij zijn van mening dat wij de meterstanden correct doorgaven.

Ligt het niet aan de energieleverancier te bewijzen dat wij de meterstand verkeerd doorgaven of dienen wij zo maar te betalen?

Hoe reageren wij best?

Bedankt,
JLD

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13438
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 25 jun 2010 14:52

Hallo,

Onze energieleverancier beweert dat wij onze meterstanden (electriciteit) verkeerd hebben doorgeven in 2009. Zij vorderen hierdoor een teruggave terug die zij ons crediteerden.
Wij zijn van mening dat wij de meterstanden correct doorgaven.

Ligt het niet aan de energieleverancier te bewijzen dat wij de meterstand verkeerd doorgaven of dienen wij zo maar te betalen?

Hoe reageren wij best?

Bedankt,
JLD
Even terug de meterstand controleren zou ik zeggen. Een meter liegt niet.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Andere”