winkel garantie korter of fabriek garentie ( laptop hp )

gardowin
Topic Starter
Berichten: 1

winkel garantie korter of fabriek garentie ( laptop hp )

#1 , 13 apr 2010 18:58

Ik heb een HP laptop gekocht in 2007, het moederbord werd reeds vervangen in 2008, nu onlangs (maart 2010) crashte de laptop terug en bij afgave aan de reparatie dienst bij Van Den Borre vertelde men mij dat het moederbord opnieuw moet vervangen worden. Ik moet die reparatie betalen omdat de garantie van 1 jaar verlopen is. Na contact met HP zelf kreeg ik te horen dat er 3 jaar garantie was op onderdelen. HP vertelde mij dat Van Den Borre een oplossing moet aanbieden, maar de oplossing die ze mij voorstellen kost 285 euro, terwijl het herstel in feite moet gebeuren onder garantie. Hoe ga ik hier juridisch mee om t.o.v Van Den Borre

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 13 apr 2010 23:27

U vraagt een schriftelijke bevestiging van HP wat betreft de garantie op onderdelen voor uw type toestel en onderhoudscontract en neemt dit mee naar de winkel in kwestie. Indien de bediende moeilijk vraagt u zeer vriendelijk naar zijn naam en verzoekt om een onderhoud met de winkelmanager.

Reclame

Terug naar “Andere”