#1 , 03 mar 2010 09:25
ik ben verhuisd bijna nu 1 jaar geleden,ik kreeg op het nieuwe adres nu een factuur van een incassobureau dat ik nog een schuld heb staan van een openstaand factuur plus de kosten natuurlijk nog is,vind het wel raar want heb nooit aanmaningen gekregen,en ook nooit iets naar het nieuwe adres toegestuurd gekregen betreffende deze factuur,nu bijna 1 jaar later krijg ik een incassobureau op mijn dak en op ons nieuw adres toegestuurd gekregen,wel raar want telenet weet heel goed dat mijn adres naar daar is gegaan ,waarom hebben ze me dan niet een keer geschreven op het nieuwe adres en liever een incasso te hebben ingehuurd,bijna 1 jaar later,moet ik dit alsnog betalen via het incasso bureau,heb met telenet gebeld waar ze geen voldoende informatie konden verstrekken ,alleen dat 1 factuur niet zou betaald zijn geweest vorig jaar,eigenlijk raar want heb nog 3 maand daar de brievenbus kunnen leegmaken op het oude adres ,en heb ook mijn telenet opgezegd bij hen ,waarom hebben ze me niet gesproken van een openstaand factuur.wat kan ik hiermee verder?