Hallo ik heb bij proximus een abonnement aangeshaft met daar in thuis internet en mobil abonnemet. Op 07/01/2021
Nu ik heb op 21/01/2021 een afspraak gekregen bij mijn thuis voor instalatie van mijn internet door installateur tussen 8u-17uur.
Die dag heb ik verlof genomen bij mijn Werkgever maar de installateur is nıet gekomen en die dag heb ik verschillende keren gebeld naar proximus hoe dat het ziet en warroom hji niet gekomen is, ze antwoorden mij dat ze soms tot 19 uur werkten en toch is hij niet gekomen. De volgende dag belde ik weer en zij verontschuildegden zich en heb een niewe afspraak gekregen op 03/02/2021 en voor om het goed te maken mocht ik gedurende 12 maanden 5 euro korting op mijn factuur.
Deze Dag dus op 03/02/2021 moet de installateur komen om mijn diensten te installeren, en ik heb voor deze dag veer verlof moeten nemen nu het uur van deze bericht dat ik schrijf is bijna 14 uur en zij hebben 3 uur te gaan. ze moeten nog komen, ze moeten nog graven bij mijn voordeur omdat volgens Proximus nog nooit aansluiting is gebeurd op mijn wooning etc...
Nouw ja mijn vraag is ze komen 2 keer hoen afspraak niet na ik heb 2 keer verlof moeten nemen uit mijn verlof saldo van mijn werk en ik zit meer dan een maand zonder internet thuis de kinderen kunnen hun thuis taaken niet voldoen om dat bij ons allemaal ons mobiel internet op begint te raaken. Daaroom heb ik besloten een om jullie te contacteren wat we daar aan kunnen Doen Mvg Kose