Ik had op 18/12/20 een online bestelling geplaatst met de hoop dit nog voor de feestdagen te ontvangen.
Op website stond geen leveringstermijn, enkel dat het druk was.
Omdat ik geen antwoord kreeg wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, stelde ik 24/12/20 de vraag of ik mijn bestelling nog kon annuleren zolang ik geen bericht zou krijgen dat bestelling werd verzonden.
De winkel heeft mijn bestelling diezelfde dag 24/12/20 nog geannuleerd en mijn geld zou worden teruggestort.
Op 28/12/20 heb ik de terugbetaling ontvangen en op diezelfde dag werd ook het geannuleerde pakket bezorgd.
Hierop heb ik de firma ingelicht dat het geannuleerde pakket toch bezorgd werd.
Volgens de firma moet ik het pakket nu betalen of het nodige doen om het voor retour terug aan hun te bezorgen. De retourkosten zouden mij dan achteraf wel terugbetaald worden.
Zijn dit de enige mogelijkheden of kan ik vragen dat zij het pakket voor retour komen ophalen na afspraak? Of valt dit onder een ongewenste levering waar ik zelfs niks voor moet doen?