Heeft u de algemene voorwaarden van dropshipping bij Bol.com al eens doorgenomen ?
Het zou mij heel erg verbazen dat Bol.com niet correct handelt.
Persoonlijk ben ik als vaste klant bij Bol.com meer dan 100 % tevreden.
Als verzender van het pak bent u verantwoordelijk dat de zending bij Bol.com aankomt. Verzekerd en Bpost ( kennende ) ???
Kijk uw overeenkomst met Bol.com na. Zij hanteren uitgebreidere garantie, retour regels dan opgelegd. Zijn enorm klantvriendelijk en bereid om problemen op te lossen en niet op de lange baan te schuiven.
Klanten goed behandelen is iets anders dan leveranciers goed behandelen. Of wie denkt u dat de dupe is van die uitgebreidere garantie en retour regels? Ze schuiven dat gewoon door naar TS en andere leveranciers.
Leen Bol.com neemt zijn regels omtrent garantie en retouren zeer ernstig. Van deze voorwaarden moet TS zeker op de hoogte zijn vooraleer zulke avonturen begint. Afspraken ?? Hij is de leverancier van de producten. Bol is het platform van de verkoop. Leveranciers kennen toch de uitgebreide garantie en retour regels van Bol.com op voorhand. En Bol.com is er zeer streng op tov leveranciers om tegemoet te komen aan de service en klantvriendelijkheid tov hun klanten, waarvan zij moeten leven.
En wat Bpost betreft : hoeveel pakken gaan er verloren bij hun : zowel voor klanten als leveranciers ? Sommigen verdwijnen bij Bpost of belanden ergens in ...
Deze week hebben Hema en Bol.com een ganse vrachtwagen pakketten terug meegenomen omdat Bpost ze niet aankan.
TS aanraden eens van verzendingsbedrijf te veranderen? Of andere dropshipping instantie ? Of zelf verkopen online, maar dan zal hij zelf stock moeten aanleggen en de nodige kosten.
TS en wat met track and trace ?
En in deze Covid-19 drama periode, is alles mogelijk.
https://www.frama.be/pdf/voorwaarden/bpost_nl.pdf