onaangekondigde hoge faktuur schoolaankoop

trotter61
Topic Starter

onaangekondigde hoge faktuur schoolaankoop

#1 , 26 sep 2009 20:19

Mijn zoon zit op school in de afdeling houtbewerking. Ze mogen elk jaar een jaarwerk maken, ofwel iets dat door ouders voorgesteld is, of iets voor iemand van de familie. Mijn zoon zou een kippenhok maken.
Nadat hij een tekening van het kippenhok gemaakt kreeg hij toelating om het werk uit te voeren. Het werd een pracht van een kippenhok, maar .....

tijdens het schooljaar kregen wij een voorschotfaktuur van 400 euro : bestelde materialen + deur + raam.

Ik vond het tamelijk veel als voorschotfaktuur en dacht dat misschien bijna alles erin begrepen was. Vorige week kregen wij echter een faktuur als afrekening kippenhok : 1.108 euro !!!!! Kan dit zomaar ? Er is nooit een bestek gemaakt. We kregen nooit iets te horen van de hoge kostprijs van het gebruikte hout. Moest die leraar ons hier niet vooraf over verwittigen.
Wij hebben geen raming gevraagd omdat wij rekenden op de ervaring van de leerkrachten van de school. Wat kunnen wij doen ?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding