Ticket niet ontvangen

Gunterarein
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ticket niet ontvangen

#1 , 11 okt 2019 13:27

Beste
Ik heb deze ochtend een treinticket besteld van kapellen naar antwerpen op b-rail.be. Alles verliep goed tot en met betaling. Echter heb ik het ticket niet ontvangen. Zelfs geen bevestigingsmail Kunt u alsnog het ticket opsturen aub. Ik kan u het betalingsbewijs opsturen maar kan niks uploaden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 11 okt 2019 13:39

Het ticket staat tegenwoordig op de identiteitskaart, denk ik. Hoe dan ook, dit forum heeft niets met de nmbs te maken.

Thomas Morus
Berichten: 6153
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#3 , 11 okt 2019 14:01

Kijk eens in uw mailbox.
Ze brengen die ticketten niet aan uw deur.
Hebt ge uw e-mailadres wel juist vermeld???

ps: hoe zou het biljet door het forum moeten worden opgestuurd???
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

Terug naar “Andere”