Scarlet: Laatste aanmaning....ze maken fauten en ik betalen?

kenilchattiero
Topic Starter

Scarlet: Laatste aanmaning....ze maken fauten en ik betalen?

#1 , 17 aug 2009 23:30

Dag iedereen in deze forum,

dat is mijn eerste topic... :-)

ik heb een probleem met scarlet,

ik had een domicilierings betaling voor mijn facturen, en darrom had ik niets manueel betaald, maar na een paar maanden krijk ik een "boete", voor niet betaalde facturen, ik heb ze toen gebeld en gezegd dat ik dacht dat allas via domiciliering ging, maar ze hebben gezegd dat niet zo was en ik moest toch de boetes betalen.

Ik ben darnaa naar mijn bank geweest en ze hebben gezegd dat de domiciliering in orde was, de fout was dus van scarlet.

nu krijg ik altijd aanmaningen....

wat gebeurt als ik ze niet betaal?

ik denk niet dat ik in fout ben,

komt er een deurwaarde of moet eerst een rechter mijn versie ook horen?

groetjes

Luca Gentile

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 17 aug 2009 23:39

Een deurwaarder zonder uitvoerbare titel kan niets beginnen.

Zet uw gehele verhaal zo gedetailleerd mogelijk op papier, voeg er alle bewijsstukken aan toe en neem contact op met de ombudsdienst voor telecommunicatie met het verzoek dat zij in uw dossier bemiddelen.

Betaal intussen de achterstallige gelden zonder de boetes. Maak via een aangetekend schrijven aan scarlet duidelijk dat u de verschuldigde bedragen niet betwist doch wel de boetes aangezien uw bank u bevestigd heeft dat de domiciliëringsopdracht correct is ingebracht bij hen. Dat u het dossier in kwestie heeft overgemaakt aan de ombudsdienst voor telecommunicatie en dat u in afwachting van hun arbitrage reeds de verschuldigde achterstallige gelden minus boetes, administratieve kosten en berekende intresten betaalt.

Voeg bij dit schrijven dan ook een bewijs van betaling. (informeer bij uw bank om een dergelijk bewijs)

Hier wil ik wel bij zeggen dat dit niet iets is dat u zomaar naast u neer dient te leggen en te negeren. Neem nog deze week de nodige stappen. U zou niet de de eerste zijn die door de vrederechter veroordeelt wordt omdat u de claims van een maatschappij niet belangrijk genoeg vond om onmiddellijk op te handelen.

Reclame

Terug naar “Andere”