Energiecontract nier door mij getekend

Bompieken
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Energiecontract nier door mij getekend

#1 , 12 aug 2019 17:58

Geachte,

X namen verwijderd - JurecaBe moderator/color] heeft op mijn eigen naam een contract getekend door iemand anders en een ander e-mail adres, helaas word ik nu aangesproken voor de facturen waar ik niets meer aan kan doen volgens hen. Klopt dit of kan ik hier wel nog iets aan veranderen? Zij hebben zonder verdere weet mijn contract bij Y afgesloten en via andere handtekening een contract bij X geopend.

Alvast dank voor de tips, het betreft een afrekening van bijna 2000€...

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 12 aug 2019 18:16

Aangifte bij politie en eveneens aan maatschappijen vragen u een kopie van de 'valse' contracten over te maken. U woont ook niet op een van die adressen? Ook nooit gewoond?
Aan de maatschappijen maakt u het PV nr over.
Bij de politie kan u best een gestandaardiseerde schriftproef afleggen.
Uiteraard de factuur onmiddellijk betwisten en protesteren.

Bompieken
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 aug 2019 11:14

@Fransiscus,

Ik heb hier gewoond, maar was bij een andere firma, ik heb de contracten reeds in hand. Ik heb hier wel 2-3 x voorschot voor betaald omdat mijn toenmalige vriendin mij enkel de betaalgegevens doorstuurde omdat ik veel werk tot ik doorhad dat deze niet meer voor de andere leverancier waren. Zij heeft nooit officieel op dit adres gewoond.

Reclame

Terug naar “Andere”