essent

petra8560
Topic Starter

essent

#1 , 17 jun 2009 19:29

ik kreeg vorige week een deurwaarder over de vloer,het ging hem om onbetaalde facturen van essent,onze vroegere energieleverancier.
Toen ik dit bekeek zag ik meerdere facturen staan van het jaar 2007,en ik woonde toen zelfs niet meer op dit adres.
heb bewijzen van het stadhuis en van de huidige eigenaars van onze woning dat ik er niet meer woonde,en toch kunnen ze er niets aan doen?
er zou zelfs al een vonnis uitgesproken zijn hieromtrent volgens die advokaat van essent.
wat kan ik hier nog mee doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bartie

#2 , 17 jun 2009 20:52

Als het een vonnis is, zal het een verstekvonnis zijn gezien u er niets van afweet. Na de betekening kunt u onmiddellijk verzet aantekenen en ten gronde verweer voeren.

Maar is er wel al een vonnis? Misschien eens nagaan bij de rechtbank die dit zou hebben uitgesproken...
Dit bericht betreft geen officieel juridisch advies. Vaak hangt alles af van feitelijkheden, die pas uit lezing van de officiële gegevens blijken...

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 18 jun 2009 17:33

Deurwaarder en of advocaat wil nog niet zeggen dat er een vonnis is.
De deurwaarder kan ook optreden als 'incasso' bureau.
Let wel dan heeft hij geen bevoegdheid om zich te gedragen al s'deurwaarder'
Dat kan hij enkel als er een vonnis moet betekend worden.
Gezien hij bij u is langs geweest moet hij dat zeker betekend hebben

Reclame

Terug naar “Andere”