Omnium voor op Vakantie

pvb1
Topic Starter

Omnium voor op Vakantie

#1 , 02 feb 2009 22:10

Hallo,
Blijkbaar is er geen enkele verzekeringmaatschappij te vinden die Uw auto voor ongeveer 14 dagen omnium wil verzekeren. en dan komen ze met voorstellen voor de dag die Uw haren ten berge rijzen.......
Auto is van BJ. 2004 heeft toen 25000€ gekost.... Heeft nu een waarde van 10500€ erkend door verzekering.
Mijn verzekering wil enkel een omnium afsluiten voor 1 jaar.
Op de volgende wijze:
De premie gaat men berekenen op de waarde in het jaar 2004. dus 25000€. Maar ik kan nooit meer terugkrijgen bij schade dan 10500€.
Dus betaal ik premie voor iets wat ik niet bezit....... mijn auto is tenslotte maar 10500 waard.............
Wie kan zoiets verklaren.......

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#2 , 03 feb 2009 10:20

Als je je wagen hier niet meer omnium wil verzekeren, waarom zou je het dan doen om er 2 weken mee op vakantie te gaan?

pvb1
Topic Starter

#3 , 03 feb 2009 18:15

Hallo,

Als je naar het buitenland gaat
en als je dan weet
1°dat er nogal wat mensen rondrijden die geen verzekering hebben.
2° dat er nogal wat mensen rondhangen die minder goede bedoelingen hebben.
3° Dat het weer (hagel, overstromingen e.d;) -we zien toch altijd wel beelden uit zuiderse landen- er wel eens aardig uit de hoek kan komen met .

Er zijn redenen genoeg om je bezit te proberen te vrijwaren gedurende een verblijf in het zuiden en oosten.

redenen te over dus.............

Reclame

mapleleiah

#4 , 03 feb 2009 21:04

Nochtans is het risico op dergelijke problemen hier op bepaalde plaatsen even hoog, hoor ...

Heb je al eens gekeken in de richting van de zogenaamde kilometerverzekeringen? Misschien vind je daar iets?

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Andere”