Opname gevoerd gesprek opvragen bij Proximus

MAMA.S
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Opname gevoerd gesprek opvragen bij Proximus

#1 , 08 okt 2016 01:37

Kan ik een opname opvragen van een telefonisch gesprek? Het gaat over een uitgaand gesprek.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
MAMA.S
Topic Starter

#2 , 08 okt 2016 02:37

En worden gesprekken überhaupt ergens bewaard?

Reclame

Didymus

#4 , 09 okt 2016 22:23

Enkel de metadata wordt bewaard: van welk nummer naar welk nummer, gespreksduur, mast, etc. Maar goed ook.
"sowieso" schrijf je zo.

Blaatpraat

#5 , 10 okt 2016 09:53

Stuur een overzeese aangetekende brief naar de NSA, met een kopie naar B. Obama.
Met een beetje geluk helpen ze je wel.

Gebruiker21

#6 , 10 okt 2016 10:54

Stuur een overzeese aangetekende brief naar de NSA, met een kopie naar B. Obama.
Met een beetje geluk helpen ze je wel.
Héhé. Als de NSA alle telefoongesprekken wereldwijd zouden opnemen, zouden ze een data-center moeten hebben dat zo'n beetje de oppervlakte van België heeft, zou ik zo denken ;-).

Dus om op de vraag van de TS te antwoorden: neen, Proximus neemt (in normale omstandigheden) geen gesprekken op, en je kan deze bijgevolg dus ook niet opvragen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

sloeberken

#7 , 10 okt 2016 10:56

Ook al zouden ze deze opnemen dan nog zal je deze niet kunnen opvragen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Andere”