Ticketsite Viagogo

Stefancornelissens
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Ticketsite Viagogo

#1 , 22 apr 2016 09:40

Beste,
Ik heb tickets gekocht voor een evenement. Nadien wil er iemand met me mee,maar omdat het genummerde plaatsen zijn moet ik twee nieuwe tickets kopen. Ik beslis om mijn 'oude' tickets te verkopen via de website 'Viagogo'. Omdat ik de tickets enkel kan ophalen aan de receptie van het evenement, ben ik niet in staat deze op te sturen naar de koper. Via de website geef ik de koper te kennen dat ik de tickets ter plaatse zal overhandigen. Deze weigert dit. De website 'Viagogo' brengt me hiervan op de hoogte en meldt me dat ze een nieuw ticket gaan bestellen voor de koper. Ik draai op voor de kosten. Na verschillende mails naar deze website heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Ik vind het jammer dat ik bereid ben om de tickets te leveren en de koper hier niet mee akkoord gaat. Deze tickets hebben me ook geld gekost. Daarbovenop moet ik een nieuw ticket gaan betalen voor de koper dewelke niet akkoord ging om de tickets te ontvangen. Mijn inziens ziet de koper af van de koop. Hoe kan ik hier tegen optreden? Alvast bedankt.
Stefan

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 apr 2016 10:00

Door geen algemene voorwaarden te aanvaarden van websites die zich rechten als "judge, jury & executioner" toeëigenen. Volgens hun algemene voorwaarden kan u niks anders doen dan braaf knikken en betalen. Of die voorwaarden legaal en afdwingbaar zijn is een andere vraag.

Reclame

Terug naar “Andere”