Overeenkomst tussen bedrijven

Dave1880
Topic Starter

Overeenkomst tussen bedrijven

#1 , 29 jan 2016 09:55

Wij hebben ons te snel door de bocht laten overtuigen van een overeenkomst met een ander bedrijf binnen België.
Zij zijn bij ons 's avonds hun diensten komen voorstellen en als we onmiddellijk tekenden, waren de voorwaarden zeer scherp en enkel geldig op de moment zelf. Dus, onze eigen fout, hebben wij de overeenkomst te snel, onwetend-onbezonnen en niet voldoende geïnformeerd getekend. 's Avonds getekend en 's anderendaags in de ochtend contact opgenomen om ons te herroepen en op te zeggen maar dit zou blijkbaar niet gaan. Een contract tussen bedrijven is niet opzegbaar voor het einde van de contractduur en herroepingsrecht zou hier niet van tel zijn.
Wie kan ons hierbij verder helpen?

Nu we enig opzoekwerk hebben gedaan, blijken er ook veel klachten te zijn over dit bedrijf. Niet naleven hetgeen ze beloven en noem maar op. Amateuristisch werk afleveren, geen gevolg geven aan de noden van de klant! Kortom te veel om op te noemen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 jan 2016 10:12

Een handtekening is geen vodje papier, daar zal je zonder een flinke vergoeding niet onderuit kunnen.

Ik vraag me af waarom tekenen sommige mensen allemaal zo snel, ik heb altijd als leidraad enkel tekenen na een nacht slapen, en dit heeft me nooit voor verassingen gezorgd .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW

#3 , 29 jan 2016 10:31

U kan zich als onderneming inderdaad niet op de bescherming van particulieren beroepen, omdat u geacht wordt te weten wat u doet, bv. dat een contract ondertekenen wel enige waarde heeft. Dus ja, laat het een dure les zijn.

Reclame

sloeberken

#4 , 29 jan 2016 11:07

U op de toekomst focussen, als ze slecht werk afleveren, of hun niet aan de voorwaarden houden, zeer kort op de bal spelen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Andere”