Geen factuur na aankoop.

David.je
Topic Starter

Geen factuur na aankoop.

#1 , 25 nov 2015 15:31

Onlangs was ik op een symposium. Aan het einde was er nog een aparte workshop voor de geïnteresseerden waarvoor je dus ook apart een syllabus kon aankopen. Het bedrag voor de syllabus moest ook apart betaald worden en bedroeg €170. Mijn werkgever is bereid om de kosten die ik voor dit symposium maakte, terug te betalen; op voorwaarde dat ik de facturen binnen breng. De factuur van het symposium werd netjes afgeleverd, maar de factuur van de extra workshop en de bijhorende syllabus heb ik nooit ontvangen. Ik heb de verantwoordelijke hiervoor al verschillende keren gecontacteerd. De eerste keer antwoordde hij dat hij de factuur zou opsturen, maar een week later had ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb hem nog 3 e-mails gestuurd, maar niets meer terug gekregen. Ondertussen heeft mijn werkgever laten weten dat ik zo snel mogelijk de facturen moet binnen brengen of dat ik anders zelf opdraai voor de kosten.

Ik heb als consument toch recht op een factuur? Wat kan ik nog doen om de inrichter van de workshop er toe te brengen mij alsnog een factuur op te sturen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jef007

#2 , 25 nov 2015 15:34

misschien is de 170 euro zwart in de binnenzak verdwenen

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 nov 2015 15:35

Als consument niet als firma wel.
Als consument volstaat een kasticket.

Reclame

LeenW

#4 , 25 nov 2015 15:40

Hebt u de facturen op uw naam of op naam van de firma gevraagd?

David.je
Topic Starter

#5 , 28 nov 2015 00:58

Eigenlijk heb ik een aankoopbewijs gevraagd. Of het nu een factuur is of een kasticket maakt voor mijn werkgever niet uit. Aangezien ikzelf het bedrag moest voorschieten, heb ik het aankoopbewijs ook op mijn naam gevraagd. Het bedrag moest vooraf d.m.v. een overschrijving betaald worden, er was dus geen sprake van een kasticket. Feit blijft wel dat ik tot op heden geen aankoopbewijs heb en mijn werkgever me nog 10 dagen de tijd geeft om het binnen te brengen. Ik heb ondertussen ook nog steeds niets gehoord van de inrichter van de workshop.

Terug naar “Andere”