telefonische contractverlenging door Mobistar

luccl
Topic Starter
Berichten: 1

telefonische contractverlenging door Mobistar

#1 , 12 mei 2008 14:20

Op 8-01-2005 sloot ik een contract van 24 maanden af.
Na afloop van dit contract bleef ik verder gebruik maken van hun diensten.
Nu blijkt dat ik een nieuw contract telefonisch zou afgesloten hebben, ik herinner me wel vaag een oproep waar ze me een ander tarief voorstelden,
maar nooit was er sprake over een nieuw contract of heb ik er een afgesloten.

In december 2007 sloot ik een nieuw contract af bij Proximus.
Nu moet ik een schadevergoeding wegens contractbreuk betalen.
Op mijn aangetekend schrijven reageren ze niet.
Ondertussen loopt het bedrag wel op en ben ik opgenomen in de database van Preventel.

Hoe kan ik dit stoppen of moet ik gewoon betalen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 12 mei 2008 22:51

Na het sluiten van een overeenkomst per telefoon moet een schriftelijke bevestiging volgen. U zou dus een nieuw 'papieren' voorstel moeten ontvangen hebben. Zoniet...is er geen overeenkomst.

Let op; meestal wordt op het einde van de overeenkomst deze automatisch velengd,...voor onbepaalde duur. Lees dus goed de kleine lettertjes.

Mobistar is ook eigenaar van de SIM kaart, bezorg die zo snel mogelijk terug!

Reclame

Terug naar “Andere”