makro : bestelling niet meer leverbaar

krissteenhaut
Topic Starter
Berichten: 36

makro : bestelling niet meer leverbaar

#1 , 11 jan 2011 12:21

Beste, een maand geleden zag ik in het blad van makro een aanbieding voor een pneumatisch nietjesmachine van fairline. Ik ben er heen gegaan en het was er niet meer maar ik kon het wel nog bestellen. Dat heb ik gedaan en een voorschot betaald. 3 weken nadien krijg ik per post dat het produkt niet meer leverbaar is. Nu vroeg ik mij af of ik het recht heb om te 'eisen' dat ze mij een gelijkwaardig produkt moeten bezorgen daar er niet in de advertentie vermeld stond 'zolang de voorraad strekt' 'of zolang leverbaar'. Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38681

#2 , 11 jan 2011 12:30

http://economie.fgov.be/nl/consument/Ha ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

Normaal zal Makro daarvoor wel een regeling treffen. Ze zijn zeer klantgericht.

Kim M.
Berichten: 19

#3 , 04 sep 2014 13:30

Makro zeer klant gericht :p Dat moet een grap zijn want als je iets in garantie moet steken zie je het de eerste 6 maanden niet terug. Zelfs al van mensen die er werken gehoort dat ze daar niks belangrijks kopen zoals electronica. Hoewel ze wel korting krijgen.

Reclame

Terug naar “Andere”