Belgacomfacturen nietig verklaren?

giserke
Topic Starter
Berichten: 2434

Belgacomfacturen nietig verklaren?

#1 , 19 nov 2013 11:30

Deze morgen las ik in de krant dat een paar duizend Belgacomklanten gedurende 6 maanden geen factuur kregen.
Dit door een computerprobleem in de boekhouding van Belgacom.
Klanten die dit controleerden op de website van Belgacom of telefoneerden, kregen telkens te zien, 'factuur betaald'.
Plots krijgen die een factuur van 6 maand ver.
Stel dat 'slimmere klanten', screenshots van de website hebben genomen, of telefoongespreken hebben opgenomen waarin ze de bevestiging die krijgen.

Nu mijn vraag, Is dat bericht via hun website of telefonisch "betaling voldaan" of " ‘U heeft geen openstaande rekeningen’ " voldoende om via de rechtbank de openstaande facturen nietig te verklaren?

http://www.vandaag.be/binnenland/140401 ... ening.html

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
fepo89
Berichten: 9

#2 , 19 nov 2013 12:36

Dit is zeker niet voldoende.

giserke
Topic Starter
Berichten: 2434

#3 , 19 nov 2013 13:56

Omdat?

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3190

#4 , 19 nov 2013 16:31

Omdat de informatie op hun website klopt. "U hebt geen openstaande facturen" klopt, want u had enkele facturen nog niet ontvangen. De andere zijn betaald. "U hebt geen openstaande rekeningen" : klopt, dezelfde reden. Belgacom heeft diensten geleverd, en die later dan gewoonlijk verstuurd. Verjaard zijn ze echter niet.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Andere”