reactivatiekost - proximus

Sarah.Divien
Topic Starter
Berichten: 28
Juridisch actief: Nee

reactivatiekost - proximus

#1 , 09 aug 2013 20:53

Beste

ik heb vorige maand enkele dagen te laat geweest voor de betaling vna mijn abonnement
ik heb GEEN schriftelijke herrinnering gekregen plots was mijn gsm afgesloten voor uitgaande oproepen/smsen
toen ik belde bleek het natuurlijk voor de achterstallige betaling. Deze heb ik die dag meteen betaald en de dag erna was mijn gsm al terug geactiveerd zijnde 9/07
nu blijkt op mijn factuur van de maand juli (1-07 -> 31/07) 25€ reactivatiekost bij gekomen te zijn, kan dit zomaar? voor zo'n hoog bedrag? Mijn abonnement is slechts 25€ in totaal!

kan ik hier iets aan doen?

mvg

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding