bestelbon niet juist

Vero81
Topic Starter

Re: bestelbon niet juist

#16 , 09 apr 2013 22:03

Zorg wel dat er duidelijk in staat dat u de koop niet verbreekt om een eventuele schadevergoeding te vermijden. Of dat er in staat dat dit kosteloos of met wederzijdse toestemming gebeurt.

Genoteerd op mijn briefje :)
Vrijdag ga ik die beste man persoonlijk een bezoekje brengen met jullie raad in mijn hoofdje. :D
Jullie krijgen een up date als ik er ben geweest :)
Dat hebben jullie verdiend :wink:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vero81
Topic Starter

#17 , 09 apr 2013 22:16

Nu vraag ik mij af waar jij dat hebt gevonden? en nu voel ik mij nog veel meer voor de gek gehouden! :cry:
Bedankt ik ga hier zeker verder mee!
Naar de website van Volkswagen surfen, rechts bovenaan op 'Car configurator' klikken. Een 'Polo' kiezen, 'Trendline', 3-5 deurs, motor en versnellingsbak kiezen, 'Verder' klikken (rechts, onderaan dat pijltje) tot de optielijst (stap 4) en dan zoeken, staat alfabetisch.

Je kan ook eens telefonisch horen bij andere VW dealers of het bij hen wel mogelijk is, telefoonnummers zijn ook allemaal te vinden op de website van VW (dealer locator, staat langs de knop 'Car configurator'). Prijzen geven ze zelden telefonisch, opties meestal zonder veel problemen.

Gevonden!
Dank je!
Hoe heb ik daar overheen kunnen kijken :?: :!: :?: :oops:
Ondertussen heb ik al een andere Volkswagen dealer gebeld.
En ik ben daar geweest en heb gewoon ter info (nergens voor getekend) 2 Polo's laten uit tellen.
Conclusie is dat de VW garage waar ik nu een probleem mee heb ver onder de andere prijzen blijft.
Nu heb ik de keuze 4000 Euro meer betalen bij een andere VW dealer of 4000 Euro minder betalen met het *nodige* gezaag om een climatronic... 8_)

Alfred J

#18 , 10 apr 2013 09:16

Gevonden!
Dank je!
En ik ben daar geweest en heb gewoon ter info (nergens voor getekend) 2 Polo's laten uit tellen.
Conclusie is dat de VW garage waar ik nu een probleem mee heb ver onder de andere prijzen blijft.
Nu heb ik de keuze 4000 Euro meer betalen bij een andere VW dealer of 4000 Euro minder betalen met het *nodige* gezaag om een climatronic... 8_)
4.000 euro verschil doet me denken aan een stockwagen/showroomwagen die toevallig overeen komt met degene die jij wil, op de climatronic na, maar misschien denk ik te zwart en is de tweede garage meer op verkoop-winst gericht. Dan blijft het verder een persoonlijke keuze, juridisch is het duidelijk :)

Reclame

Vero81
Topic Starter

#19 , 10 apr 2013 10:14

Gevonden!
Dank je!
4.000 euro verschil doet me denken aan een stockwagen/showroomwagen die toevallig overeen komt met degene die jij wil, op de climatronic na, maar misschien denk ik te zwart en is de tweede garage meer op verkoop-winst gericht. Dan blijft het verder een persoonlijke keuze, juridisch is het duidelijk :)

Even op de bestelbonnen gekeken en..Jij hebt helemaal gelijk! :D
Het is een stockwagen!

Terug naar “Andere”