Beste,
vorige week donderdag, 7/02/2013 kreeg ik van mijn 85 jarige moeder te horen dat haar telefoon al 3 dagen defect was. Enkel gekraak.
Ik ben vrijdag namiddag gaan kijken en stelde vast dat het de apparatuur van Telenet was die het liet afweten.
Ik heb dan ook telefonisch contact opgenomen met telenet, en er werd mij vanalles verteld wat er mogelijks de oorzaak zou kunnen zijn.
Tot de operator plots voorstelde , dat ik met hun apparatuur naar een verkooppunt moest gaan om deze om te ruilen.
Dit bakje hangt vast aan de muur en daar zitten verschijdene kabels aan verbonden. Ik ben daar niet voor opgeleid, en vind dat Telenet (van wie de toestellen eigendom zijn) dit zelf moest oplossen. Ik vroeg dat dan ook aan de operator en die beweerde dat dit 85€ ging kosten. Natuurlijk was ik daar niet mee akkoord en na lang wachten ' hij ging eens navragen ' kon hij mij tog niet verzekeren dat het gratis ging zijn. Ik heb toen tog de opdracht gegeven een technieker langs te sturen en hem er al van verwittigd dat wij niet van plan waren die 85 € te betalen. Vandaag is de technieker langs geweest, heeft er een stuk aan vervangen, heeft geen 5 min geduurd en wou hiervoor 85€ aanrekenen. Mijn moeder heeft dit radikaal geweigerd. Kunnen wij ons hiervoor beroepen op de garantie periode vermits deze instalatie nog geen 6 maand werd geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Jozef