Problemen online reisbureau

Siertje
Topic Starter

Problemen online reisbureau

#1 , 27 sep 2012 10:21

Ik hoop dat ik op de juiste subforum ben en iemand ons kan helpen hier.

Een tijdje geleden kochten wij via biedenopreizen.be een 4daagse naar SPanje. We kregen de voucher netjes van hen toegestuurd en toen begin het onheil. WIj zouden met de voucher via costrtravel.nl de reis moeten boeken. Na verschillende malen te ehbben gebeld, en gemaild kregen wij nog steeds geen bevestiging van ons gewenste reis. Telkens werd ons beloofd dat er terug contact zou worden genomen met ons door hun helpdesk, maar dat is er nooit van gekomen. Na een maand hebben we eindelijk een reis kunnen boeken. Maar Ontvingen we maar niet onze bevestiingsvoucher. Het werd ons te veel en we hebben dan geprobeerd via biedenopreizen een oplossing te vinden. Zij hebben op hun beurt contact genomen met costatravel en toen ontvingen wij EINDELIJk een bevestiging voor onze trip. Enkele dagen later krijgen wij een telefoontje er ons word meegedeeld dat het hotel is overboekt, en dat ze een alternatief zouden zoeken. We zouden ook het recht hebben om deze niet aan te nemen indien we niet akkoord gingen. Helaas kregen we na 3 dagen nog geen email. Weer over onze toeren hebben wi jcontact opgenomen met biedenopreizen die ons liet weten dat zij slechts de tussenpersoon waren en zelf niets in handen hadden. We zouden vandaag op vakantie moeten vertrekken. En dinsdag komen ze met een alternatief die niet in lijn ligt van wat wij voor ogen hadden. We kregen ook slechts de naam van het hotel zonder meer. Wij hebben meteen gereageerd met e zeggen dat we niet akkoord gaan met hun voorstel. We hebben hen nog verschillende malen trachten te contacteren zonder succes. Aangzien onze vakantiedagen al werden doorgegeven aan onze werkgevers, hebben wij ondertussen een tripje gezocht dichter bij. Gistgerenavodn krijgen wij dan plots een email me teen voucher met het hotel dat zij hebben gekozen. Zonder ons er over raad te plegen of te kijken of wij er wel mee akkoord gingen.
Dze ochtend contact opgenomen met costa travel en zij willen ons niet vergoeden of een tegoed bod geven. Volgens hen zijn zij nei tin fout gegaan en hebben zij volgens hun regeltjes gewerkt. Toen wij sarcastisch zeiden dat dit wel gemakkelijk verdiend geld was, antwoorden zij dat het inderdaad het geval was. Je zou voor minder woendend worden..

Wat een ontspannende 4daagse Barcelona meost worden, is helaas uitgedraaid in een grote frustratie.
Wij boeken vaak online, en hebben nooit last gehad of dat iets stroef verliep, integendeel zelfs.

Mijn vraag is nu: wat kan ik hieraan doen? Ik heb de mails als bewijs.

groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 sep 2012 23:43

Is blijkbaar een Nederlandse BV en ik zag geen registratienummer van reisbureau op hun website staan.

Reclame

Terug naar “Andere”