hond verzorgd voor vriendin en wilt er nu niet voor betalen

soundtuner
Topic Starter

hond verzorgd voor vriendin en wilt er nu niet voor betalen

#1 , 22 jan 2012 15:02

:x geachte
ik heb eind vorig jaar voor een hond van een vriendin gezorgd voor 1,5 maand ben er mee naar de dieren arts geweest en al goed voor een 200 euro aan onkosten samen ze is de hond eindelijk komen halen met de mededeling ik zal het via de bank overmaken ,nu zijn we al een anderhalve maand verder en elke week is het wel iets verkeerd rekening nr iban verkeerd ingebracht op de bank enz nu is het weer de bank is er mee bezig :evil: welke stappen moet ik ondernemen om me er van te kunnen verzekeren dat het niet weer een smoesje is kan ik de bank mss bellen voor gegevens op te vragen of ze de waarheid spreekt of zijn er nog andere mogelijkheden voor mij om dit tot een goed einde te brengen zonder zelf uit frustratie een misdrijf te moeten plegen
:?
wat zijn de gevolgen bij het verven van een auto met fluo roze verf :x
bij voorbaat dank danny

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantra

#2 , 22 jan 2012 16:08

dat u kan veroordeelt worden indien u het opschrift, Hello this is a kitty-car er niet bij plaatst.

Kittycar is eens wat anders dan een pimped up chromed out pussywagon.

Anders gezien: ik vermoed dat u weinig of geen kans maakt in dit soort zaken tenzij u via de dokter kan aantonen dat het wel degelijk u was die met de hond is langs geweest but then again, waarom zou die man/vrouw dat voor u doen als hij/zij zou verwikkelt geraken in een welles nietes spelletje tussen (ex) vrienden
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 jan 2012 12:46

Wat staat er in het contract dat opgemaakt is tussen u en de eigenaar van de hond?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Justiceseeker

#4 , 23 jan 2012 15:07

:x geachte
ik heb eind vorig jaar voor een hond van een vriendin gezorgd voor 1,5 maand ben er mee naar de dieren arts geweest en al goed voor een 200 euro aan onkosten samen ze is de hond eindelijk komen halen met de mededeling ik zal het via de bank overmaken ,nu zijn we al een anderhalve maand verder en elke week is het wel iets verkeerd rekening nr iban verkeerd ingebracht op de bank enz nu is het weer de bank is er mee bezig :evil: welke stappen moet ik ondernemen om me er van te kunnen verzekeren dat het niet weer een smoesje is kan ik de bank mss bellen voor gegevens op te vragen of ze de waarheid spreekt of zijn er nog andere mogelijkheden voor mij om dit tot een goed einde te brengen zonder zelf uit frustratie een misdrijf te moeten plegen
:?
wat zijn de gevolgen bij het verven van een auto met fluo roze verf :x
bij voorbaat dank danny
"Woorden vergaan in de wind, geschriften blijven...".

Justiceseeker

Gebruiker21

#5 , 23 jan 2012 15:27

"Woorden vergaan in de wind, geschriften blijven...".
Nice one. Zou je in je handtekening moeten zetten ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

soundtuner
Topic Starter

#6 , 23 jan 2012 21:06

nee hebben er indd geen contract voor aangemaakt daar de hond eerst bij mijn vriendin zou verblijven en hun het onder elkaar zouden regelen

maar de doctor staat wel onder mijn naam geregistreerd en betaald met mijn bank kaart

en geschrift hier maakt weinig indruk op de rechter als haar eigen moeder eenzelfde bericht heeft ontvangen en de dame in kwestie al meerdere malen is gewaarschuwd voor de gevolgen van haar spelletjes te blijven spelen

ik will gewoon weten wat buiten 20 euro aan verf dit mij gaat kosten wnr politie aan de deur staat aangezien er veel makkelijkere manieren zijn om haar leven tot een hel te maken natuurlijk :D ben niet van plan om hiervoor een tijdje in de cel te kunnen gaan voor haar gedrag ;)

ganapathi tantra

#7 , 23 jan 2012 22:44

Als u naar een dergelijke "oplossing" wil grijpen dan verlaagt u zichzelf tot haar niveau. Is het dat wat u wil ?
Ik denk dat uw oplossing dan eerder uw probleem al worden.
Verder vermoed ik dat de moderator niet toelaat om adviezen te zien op zijn website die u kunnen adviseren wat u boven het hoofd zou kunnen hangen als u dit of dat feit pleegt waarvoor u gestraft kan worden.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Vandebos

#8 , 23 jan 2012 22:49

U spendeert die €20 beter aan de zaak zelf voor de vrederechter te brengen... Ik veronderstel dat u een aantal van de antwoorden op mail of sms heeft?

Franciscus

#9 , 23 jan 2012 23:20

Idd het feit dat ze in een geschrift zegt te betalen maar het misloopt is zeker een 'begin van bewijs'.

soundtuner
Topic Starter

#10 , 25 jan 2012 12:38

ik heb alle correspondentie met haar nog in de gsm en op de pc msn houd de berichten bij die via hotmail zijn heen en weer gestuurd
en zal mijn vriendin eens moeten vragen of zij de berichten nog in haar gsm heeft staan die hun 2 hebben heen en weer gestuurd maar vermoed van wel vrouwen kennende met inbox opruiming :D

maar alvast bedank voor het weetje dat dit dus toch voor een vrede rechter kan gebracht worden zal een der dagen even binnen springen bij de dieren arts om de hoek vragen voor een kopietje van de rekening daar

soundtuner
Topic Starter

#11 , 25 jan 2012 12:56

maakt dit iets uit bij welke rechtbank ik dit voorleg want zij woont in nederland en ikzelf in belgie ??

soundtuner
Topic Starter

#12 , 25 jan 2012 13:33

Idd het feit dat ze in een geschrift zegt te betalen maar het misloopt is zeker een 'begin van bewijs'.

zoiets als

19-1-2012 20:28:57 DANNY j Carool van Linden heb hier nogsteeds niets tevoorschijn zien komen meid
19-1-2012 20:35:21 Carool van Linden DANNY j mijn bank is ermee bezig want ik heb je bicnmr verkeerd gedaan zeggen ze
19-1-2012 20:38:28 DANNY j Carool van Linden uhu je kan een bic nummer niet verkeerd ingeven want dan word het niet geaccepteerd je had kanti haar nr ook al verkeerd gedaan eh

Terug naar “Andere”