Goede namiddag,
Mijn vriendin heeft vanmorgen vernomen dat haar bankkaart bij bank A. geblokkeerd is. Dit weekend wou ze iets betalen maar er verscheen "Kaart onbekend" op de terminal.
Navraag bij haar plaatselijk agentschap leerde ons dat zij dit zelf telefonisch zou aangevraagd hebben op zaterdag 09/01/2011 vanuit de 'Meli' (sic) omdat haar kaart daar zou ingeslikt geweest zijn. Details hierbij zijn dat de Meli al 10 jaar overgenomen is door allerhande kabouters en ook dat wij ons op dat moment in Londen bevonden...
Een nieuwe kaart kan pas binnen twee weken afgeleverd worden, tot dan moet ze zich maar behelpen.
Welke stappen raden de forumleden aan om de ongemakken die mijn vriendin hiervan ondervindt met een 'appeltje voor de dorst' te compenseren (met een minimum van een kosteloze vernieuwing kaart)?
Zelfs al betreft het een vergissing (verkeerde naam verstaan, of kaart geblokkeerd door een verkeerd rekeningnummer in de computer) dit kunnen we toch niet zomaar laten passeren? De blokkering gebeurde niet via CardStop maar rechtstreeks via de bank A.
Mvg
GMS