Vorig jaar zijn we verhuisd, we hebben ons huis nieuw gebouwd, en tijdens de bouwwerken, elektriciteit van onze buur genomen.
Groot was onze verbazing dus toen we een factuur van electrabel in de bus kregen om een tijdelijke aansluiting te betalen.
20 telefoontjes later kregen we nog steeds geen antwoord en ons aangetekend schrijven bleef onbeantwoord.
Toen hebben we de hoop opgegeven en gewoon die factuur van toen 398? niet betaald.
Vorige maand konden we door omstandigheden ons factuur niet op tijd betalen, en kregen weer een herinnering in de bus. Bij die herinnering zat ook een bedrag van 524? van een onbetaalde factuur van 07/08/2005.
Nog een keer aangetekend geschreven, weeral zonder antwoord, ik heb dan direct het verschuldigd bedrag betaald van vorige maand, maar de factuur van het jaar ervoor weiger ik te betalen. Nu krijg ik vandaag terug een aanmaning tot betalen in mijn bus van die factuur van vorig jaar.
Terug gebeld naar electrabel en na een jaar kunnen ze ons vertellen dat het de definitieve aansluiting is die zoveel geld kost en dat die aangerekend is.
Waarom konden ze dat ons 20 telefoontjes en 2 aangetekend schrijven terug niet zeggen.
Volgens mijn weten heb je recht van een factuur te betwisten. mijn eerste aangetekend schrijven dateerd van 01/08/2005 dus nog van voor dat de factuur afliep.
iemand die weet of ik hier iets tegen kan doen, want het is mij echt teveel aan't worden.