Advocaat wil eindverslag niet neerleggen ook al zijn alle schulden afbetaald

Timo1987
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Advocaat wil eindverslag niet neerleggen ook al zijn alle schulden afbetaald

#1 , 20 feb 2019 11:00

Na 2 moeilijke jaren zijn me schulden 27.000euro afbetaald. Maar advocaat wil eindverslag niet neerleggen bij de griffie van arbeidsrechtbank. Wat kan ik doen. Zelf aangetekende brief opsturen naar arbeidsrechtbank? Heb zelf niet zo ne goede contact met advocaat hij wilde zelfs geen aanpassing doen van leefgeld als mijn dochter geboren werd. Ben radeloos want wil er zo vlug mogelijk vanaf zodat ik weer ademruimte heb en niet elke euro in 4 wil bijten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 feb 2019 11:57

Wat zegt je vonnis hoe lang je CSR duurt.??

En heb je een detail gekregen van de schuldbemiddelaar met alle betalingen en KOSTEN op zoals zijn ereloon !!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Timo1987
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 feb 2019 15:23

Dat het 2,8jaar zou duren maar die resterende maanden zie ik niet meer zitten. We zijn nu al 3maanden ver na de betalingen aan de schuldeisers en der blijft telkens 1200euro op de csrrekening staan na aftrek kosten en leefgeld dus komt al op 3600euro die blijft staan en ik spreek ng niet over tgeld die gespaard word voor mij

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 feb 2019 15:29

Als je zelf nu stop gaat je zelf nog alle intresten en andere deurwaarderskosten moeten betalen.
nog 5 maanden te gaan moet toch kunnen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Timo1987
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#5 , 25 feb 2019 15:41

Ook als alle schulden betaald zijn? De advocaat heeft ze allemaal aangetekend gestuurd dat alles betaald is en respons van goedkeuring gekregen van hen. Heb ik vernomen via de arbeidsrechtbank

Timo1987
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#6 , 25 feb 2019 15:42

Heb ook geen extra leefgeld voor men 9maanden oude dochter.. daar knelt alles voor mij..

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#7 , 25 feb 2019 15:56

De schuld kan betaald zijn.
Maar daarom niet alle deurwaarderskosten en andere kosten zoals interesten, dit is net het CRS dat men alle kosten laat vallen enkel de schuldbemiddelaar moet men betalen..
Vraag aan de schuldbemiddelaar eens een extraatje , ik heb ooit geweten dat men zelfs een auto mocht kopen en een week aan zee mocht gaan, die mensen hadden 4 kinderen en die hebben er 7 jaar over gedaan en met succes.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Timo1987
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#8 , 25 feb 2019 16:10

Totale schuldenlast was bijna 27000euro met intrest en kosten.. dit bedrag is volledig betaald
Extra vragen aan de heer is nihil heb dit in januari geprobeerd om tijdens de solden toch iets van kledij te kunnen halen en kreeg zelfs geen reactie

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#9 , 25 feb 2019 16:16

Heb je zelf geen advocaat om iets te forceren, een pro deo ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”