Schulden bemiddeling

Maya01
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Schulden bemiddeling

#1 , 19 jan 2019 19:47

Hallo ik heb een herroeping van mijn schulden bemiddeling maar mijn vraag is kan ik een kwijtschelding vragen zo ja wat gebeurd er dan. Zit ik dan nog in schuldbemiddeling of niet wat gebeurd er met het geld dat nog op de schuldbemiddeling rekening staat . Het is nogal dringend wat ik moet de 24 januari voor komen. Groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 jan 2019 20:22

Een kwijtschelding krijg je pas als je aan bepaalde voorwaarden en na het collectief schulden regeling van 5 jaar heeft gedaan!
De helft van Belgie zou dit anders vragen om kwijtschelding.

De voorwaarden zijn zeer streng voor een kwijtschelding en ook je ouderdom is zeer belangrijk daarvoor.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Maya01
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 jan 2019 20:34

Denlowie. Ik zit al 1,5 jaar in schuldbemiddeling ik heb een klein inkomen maar er kan niets betaalt worden omdat mijn inkomen te klein is en gaat ook niet verandere omdat ik niet kan werken mijn advocaat heeft daar ook al over gesproken ik denk wel dat ze dat zal vragen aan de rechter omdat dat de enige oplossing is.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”