Terugbetaalde lening staat nog actief bij Nationale bank België

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

Re: Terugbetaalde lening staat nog actief bij Nationale bank België

#16 , 16 jan 2019 11:19


Ik snap niet goed waar jij het over hebt kerel.
Ik snap u niet dat het altijd de advocaten zijn die het geld stelen van de burgers, voor wat hoort wat, als je beroep op iemand doet moet je betalen punt !
Wie spreekt er hier over advocaten in mijn reactie en stelen ???? Gij toch maar denlowie

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 16 jan 2019 11:35


Ik snap niet goed waar jij het over hebt kerel.
Ik snap u niet dat het altijd de advocaten zijn die het geld stelen van de burgers, voor wat hoort wat, als je beroep op iemand doet moet je betalen punt !
Wie spreekt er hier over advocaten in mijn reactie en stelen ???? Gij toch maar denlowie

Hoe kunnen we als burger, nu eens paal en perk stellen, aan de ongeoorloofde praktijken van dergelijke firma's.Zijn wij als burger alleen maar goed om te betalen en ons voor de rest te laten treiteren. Wie heeft daar nu eens een degelijk antwoord op, zonder dat het de burger handenvol geld moet kosten om recht te halen..


Heb je dit soms niet geschreven ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#18 , 16 jan 2019 11:39


Ik snap u niet dat het altijd de advocaten zijn die het geld stelen van de burgers, voor wat hoort wat, als je beroep op iemand doet moet je betalen punt !
Wie spreekt er hier over advocaten in mijn reactie en stelen ???? Gij toch maar denlowie

Hoe kunnen we als burger, nu eens paal en perk stellen, aan de ongeoorloofde praktijken van dergelijke firma's.Zijn wij als burger alleen maar goed om te betalen en ons voor de rest te laten treiteren. Wie heeft daar nu eens een degelijk antwoord op, zonder dat het de burger handenvol geld moet kosten om recht te halen..


Heb je dit soms niet geschreven ?
Ja en, waar staat dat dit over advocaten gaat?
Dit gaat over firma's die hun verplichtingen niet nakomen.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”