1/3 rente kapitaal en 1/3 kapitaal aanvraag kan dat

JUSTIN
Topic Starter
Berichten: 8

1/3 rente kapitaal en 1/3 kapitaal aanvraag kan dat

#1 , 07 mei 2008 19:01

ik ben een slachtofer van een arbeidsongeval.
ik heb ondertussen al mijn rechten tot heden goed gekregen dank zij mijn begeleider.ik ben 100% werkonbekwaam en heb hulp van derden.
heb een zeer goede inkomen die niet iedereen kan krijgen.mijn vraag is ik heb aangevraagt voor een derde van mijn rente kapitaal. om mijn woning kunnen renoveren .maar ik weet dat dit niet voldoende is voor mijn verbouwingen dus heb ik ook een derde kapitaal aangevraagt .om zeker mijn woning te kunnen renoveren ,WAT IS MIJN KANS OM EEN DERDE KAPITAAL TE KUNNEN KRIJGEN EN OF DAT MOGELIJK IS WAT KAN IK EVENTUEEL DOEN.


GROETJES[/b]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JUSTIN
Topic Starter
Berichten: 8

#2 , 08 mei 2008 19:06

ik wacht hoopvol op antw .ik voel me onzeker en daardoor ook slecht
het zou mij echt blij maken als ik weet waar ik sta en of ik ook 1/3kapitaal kan opnemen naast het 1/3 rente kapitaal ik heb nog twee weken kan niet slapen mijn advocaat weet er ook weinig van en zegt we gaan zien .ik word er gek van

dank je bij voorbaat

j.demoor
Berichten: 10360

#3 , 09 mei 2008 14:30

“Art.45.De getroffene...kunnen vragen dat ten hoogste een derde van de waarde van de hun toekomende rente als kapitaal wordt uitbetaald.Dit verzoek kan op elk ogenblik, zelfs na de vestiging van het kapitaal, worden gedaan. De rechter beslist zo voordelig mogelijk voor de verzoeker...”(10 APRIL 1971. - Arbeidsongevallenwet).

Ga volledigheidshalve naar (Belgische wetgeving) onder Belgisch Staatsblad in http://just.fgov.be/.Klik voor WetBOEKEN in de balk achter ’Juridische aard’ op het omgekeerd driehoekje uiterst rechts.Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten.

Reclame

JUSTIN
Topic Starter
Berichten: 8

#4 , 09 mei 2008 15:56

ik zou nie weten hoe te danken. ik ga dit door geven aan mijn advocaat. :wink: :o :D

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”