csr

csr

chevy
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

csr

#1 , 22 nov 2018 11:15

hey
wij zitten sinds 02/2011 in csr
vorige keer toen wij werden voorgeropen werden er afspraken gemaakt op de rechtbank dat de bemiddelaar er verzoek ging schrijven tot herziening van de csr omdat wij nog onder de oude regeling vallen (dit staat ook geschreven in vonnis)
dit is echter nooit gebeurd en we zitten momenteel al 7.5 jaar in csr
wij hebben dan maar zelf een brief aangetekend verstuurd naar het gerecht met de vraag van herziening
blijkbaar is de brief goed toegekomen maar hebben we zelf nooit geen bericht er van gehad
daarnet zijn we dan naar de bemiddelaar geweest en die heeft dat afgeblokt ?
want ze zei het zelf dat het gerecht een brief van ons had gehad en dat zij haar dan moest verantwoorden dat heeft ze dan ook gedaan naar het gerecht zelf en klaar
wat kunnen wij nu verder doen ?
wij willen er echt uit ! maar kunnen blijkbaar niks meer zelf doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 nov 2018 12:25

Hoe zit het met het open bedrag van de schulden ???
Je weet als dit doet stoppen dan al de intresten en kosten er automatisch bij komen !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

chevy
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 nov 2018 09:08

open bedrag is een goede 2000 euro maar blijft maar gewoon open staan
maar dat is niet het probleem dat k heb
ik wil enkel weten wat ik verder kan doen

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 23 nov 2018 11:22

open bedrag is een goede 2000 euro maar blijft maar gewoon open staan
maar dat is niet het probleem dat k heb
ik wil enkel weten wat ik verder kan doen
Als je dit opzegd gaat je dit geld kosten, en heb je al gedacht aan het ereloon van de schuldbemiddelaar!

Als je voldoende geld heeft kan je dit regelen met de schuld bemiddelaar, en dan sluit hij dit af, en wachten op een kwijtschelding voor 2000€ deze som is daarvoor veel te klein, men doet kwijtschelding wanneer blijkt dat men ze nooit meer zou kunnen betalen, wat zeker niet in u geval lijkt te zijn
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”