Totale kwijdschelding van schulden

Renko14
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Totale kwijdschelding van schulden

#1 , 01 nov 2018 23:50

Beste ik zou graag wilen weten ik zit bij colectieve al bijna 7jaar , maar had niet genoeg midelen om alle schulden terug te betalen dus mss kom ik in aanmerking voor totale kwijdschelding van schulden mijn vraag is nu hoelang blijf ik dan nog op de zwarte lijst staat na totale kwijdschelding van schulden? Ik heb nooit krediten leningen bij de banken of zo gehad,
Bedankt voor jullie antwoord

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 nov 2018 07:49

Na de kwijtschelding is het nog 12 maanden .
Maar de krediet verzekeringen daar is er nog enkele jaren dat men u volgt
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Renko14
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 nov 2018 14:49

Oke danku voor antwoord. En wat bedoel je dat krediten en verzekeringen gaan me paar jaar volgen?
Bedankt voor reactie

Reclame

Renko14
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 nov 2018 14:50

Na de kwijtschelding is het nog 12 maanden .
Maar de krediet verzekeringen daar is er nog enkele jaren dat men u volgt

Bog paar jaar kreditn en verzekeringen volgen hoe bedoel je dit aub

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 nov 2018 14:54

Als je eraf bent dat de banken niet staan te springen om je een krediet te geven daar de krediet verzekeringen je gaat weigeren
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Renko14
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#6 , 03 nov 2018 11:00

Als je eraf bent dat de banken niet staan te springen om je een krediet te geven daar de krediet verzekeringen je gaat weigeren


A oke en hoeveel jaaren duurt dit ongeveer dat ze me gaan weigeren?
Bedankt voor antwoord

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#7 , 03 nov 2018 11:12

Als je eraf bent dat de banken niet staan te springen om je een krediet te geven daar de krediet verzekeringen je gaat weigeren


A oke en hoeveel jaaren duurt dit ongeveer dat ze me gaan weigeren?
Bedankt voor antwoord
Dit is niemand die dit kan bepalen, alles hangt af van u persoon en je inkomen etc... je mag toch op een paar jaar rekenen.

Mensen denken ik ban van de zwarte lijst ik kan om een lening gaan, maar niks is minderwaar, bijna alle kredieten die worden verzekerd door kredietverzekeringen, en zij schatten het risico altijd in, en als je op de zwarte lijst gestaan heeft word er speciaal naar de ontlener gekeken, niemand verliest graag zijn centen, en in u geval als je al kwijtschelding gekregen heeft zullen ze nog meer naar het dossier kijken .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Renko14
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#8 , 21 nov 2018 23:59

Bedankt voor u antwoord hoe bedoel je hang er van de persoon af ? Hoeveel jaren hij nog hij blokeerd zal zijn na kwijtscheling ? Ik ben eigenlijk van plan om nu nog zelf collective stop te zetten maar ik weet niet of het goed idee is want normaal loopt mijn collective tot begin januarie 2019, en mijn advocaat heeft niks afbetaald aan de schuldeisers al die jaren, als ik zelf stop zet ga ik ook toch nog jaren geblokeerd zijn op zwarte lijst ? Zo veel schulden had ik ook niet max 9000€ ik ben nog jong zn wil zelfstandig worden maar als ik geblokeerd jaren ga zijn op zware lijst ga ik niks kunnen bereiken jammer ben kapot van :( wat raad jullie me aan aub?

Renko14
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#9 , 22 nov 2018 00:00

Bedankt voor u antwoord hoe bedoel je hang er van de persoon af ? Hoeveel jaren hij nog hij blokeerd zal zijn na kwijtscheling ? Ik ben eigenlijk van plan om nu nog zelf collective stop te zetten maar ik weet niet of het goed idee is want normaal loopt mijn collective tot begin januarie 2019, en mijn advocaat heeft niks afbetaald aan de schuldeisers al die jaren, als ik zelf stop zet ga ik ook toch nog jaren geblokeerd zijn op zwarte lijst ? Zo veel schulden had ik ook niet max 9000€ ik ben nog jong zn wil zelfstandig worden maar als ik geblokeerd jaren ga zijn op zware lijst ga ik niks kunnen bereiken jammer ben kapot van :( wat raad jullie me aan aub?

Renko14
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#10 , 22 nov 2018 10:56

Beste heb email gekrijgen dat er gereageerd was maar vind de berichtje niet kan je die opnieuw platsen aub

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”