Schuldrest

Bianca2129
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Schuldrest

#1 , 05 sep 2018 19:03

Beste, ik vroeg me af als een huis onder gedwongen verkoop verkocht is en de verkoop rond is, wanneer we bericht krijgen ivm met restschuld want die is er. Of moet ik of ex partner zelf notaris of bank contacteren (is door bank gebeurt de gedwongen verkoop)

Mvg Bianca

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 sep 2018 19:27

Is de akte al verleden bij de notaris?

Dan mag je toch nog een paar maanden nemen eer alles gaat verrekend worden, je zal versteld staan hoeveel kosten daar gaat aangerekend worden, alles gaat de bank rekenen ieder mail, ieder telefoon, herbelegging kosten, alle brieven en de openbare verkoop die ook zeer veel kosten met zich mee brengt, en dit alles moet nu verkend worden dit is een groot werk, en waarom zou men zich haasten ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Bianca2129
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 sep 2018 20:36

Heb wel een bericht gekregen ivm met de verkoop , prijs en naam koper maar over resterende schuld nog niets (2 jaar geleden nu) Ga misschien beter zelf even erachter horen.

Dank je wel

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 sep 2018 21:18

Je heeft recht op een afrekening !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Bianca2129
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#5 , 06 sep 2018 10:12

Dan ga ik er zelf achter horen, bedankt voor de reacties dir mag denk ik op slot :)

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”